Daudzas viesnīcas mūsdienās piedāvā iespējas uzlabot dzīves kvalitāti saviem viesiem, sniedzot dažādus pakalpojumus. Bet dažas no tām piedāvā patiešām ekstravagantas ertības, uzskatot, kas tas ir tieši tas, kas jums ir nepieciešams.

Kas ir vēl dīvaināk – viesi ir gatavi maksāt pārmērīgas summas par šiem pakalpojumiem. Neskatoties uz to, cik pakalpojums ir ekstravagants, viesi var būt pārliecināti, ka viņi saņems patiesi vienreizēju pieredzi un unikālas atmiņas par savām neparastajām brīvdienām.

1. Viesnīca “Laimīgu viesu patversme”

“Laimīgu viesu patversme” atrodas Anglijas pilsētā Varingtonā (Warrington, Cheshire) un piedāvā saviem vientuļajiem klientiem unikālu pakalpojumu – kompanjonu zelta zivtiņas veidolā.

Samaksājot tikai 5 angļu mārciņas (aptuveni 7 eiro), jūsu viesnīcas numurā parādīsies zelta zivtiņa. Kāpēc tieši zelta zivtiņa? Īpašnieki uzskata, ka šī mazā zivtiņa spēj viesiem radīt komforta sajūtu. Viņi apgalvo, ka var gadīties klienti, kuri pēc viesnīcas apmeklējuma pat ilgojas pēc šīs mazās zivs.

2. Ģimenes pakete “Spilvenu kaujas”

Viesnīca “Ritz”, kas atrodas Floridā, ASV, viesiem, kas ceļo ar ģimenēm, izrāda pastiprinātu uzmanību, piedāvājot ģimenes pakas pakalpojumu “Spilvenu kaujas”. Šī pakete ir 60 ASV dolāru (aptuveni 52 eiro) vērta un ietver somu ar satīna spilveniem, CD un grāmatu ar dažādām ģimenes spēlēm, kuras jūs varat spēlēt kopā.

Lai gan izmaksas par šādu pakalpojumu var šķist pārmērīgas, viesnīcas vadība uzskata, ka tā sniedz ģimenei lielisku iespēju satuvināties, kā arī izjust cīņas garu un vienkārši labi pavadīt laiku kopā.

3. Tirdzniecības automāti ar peldkostīmiem

Mums visiem ir labi pazīstama steiga, kad kārtojam čemodānus, kas reizēm liek aizmirst pat vissvarīgākās lietas, piemēram, peldkostīmu. Tieši tāpēc, lai jums nebūtu jāpeldas drēbēs vai kailiem, vai arī jāskrien pa veikaliem, meklējot piemērotu peldkostīmu, “Standard Hotel” viesnīcu tīkls piedavā inovatīvu risinājumu – automātus ar peldkostīmiem.

Automāti piedāvā stilīgu izvēli gan vīriešiem, gan sievietēm no pazīstamiem zīmoliem, piemēram, Quiksilve. Piedāvājumā pieejams plašs dažādu krāsu un izmēru, dizaina peldkostīmi. Tas pat printē vietējo izklaides vietu nosaukumus uz peldkostīmiem, lai pēc peldes būtu iespējams uzreiz iet atpūsties.

Tomēr jārēķinās, ka nopērkamie peldkostīmi ir visai dārgi. Gatavojieties tērēt vismaz 75 ASV dolārus (apmēram 65 eiro), ja esat aizmirsuši savu peldkostīmu majās.

4. Sērfinga stundas suņiem

“Camp Su’ruff” nometne “Loews Coronado Bay Resort & Spa” kūrortā dod unikālu iespēju uzdāvināt saviem mājdzīvniekiem braucienu pa viļņiem. Šī sērfinga nometne, kas atrodas San Diego, ir specializējusies apmācībās tieši suņiem. Nometnes īpašnieks uzskata, ka suņiem ir talants sērfot pa viļņiem, tikai tiem nepieciešams nedaudz palīdzēt.

5. Smaržas sulainis

Parūpēties par ideālu aromātu – viena no svarīgākajām atšķirības iezīmēm viesnīcu tīklā “Rosewood Hotel”. “Aromātu apkalpošanas” ietvaros pēc jūsu izsaukuma ierodas virssulainis ar sudraba paplāti, uz kuras novietotas dažādas smaržas un odekoloni.

Šis pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī un piedāvājumā ir smaržas no paaules vadošajiem zīmoliem, piemēram, Dior, Chanel, Givenchy, Hermes un citi.

6. Saderināšanās gredzena piegāde ar putnu

Viesnīcas – pils Ashford Castle viesi Īrijā, kuri plāno bildināt savu mīļoto, var izmantot piedāvājumu, kas ietver saderināšanās gredzena piegādi ar pūci vārdā Dingle – putns, kas šaja pilī dzīvo kopš 1999.gada un kurai ir diezgan spēcīgi un gari nagi, kas spēj noturēt un piegādāt pat gredzenu ar īpaši lielu akmeni.

Piedāvājums “Bildinājums” sevī ietver trīs dienu uzturēšanos viesnīcā, masāžu pārim, šampanieti, laivu braucienu, vakariņām sveču gaismā un romantisku kulmināciju ar pūces ierašanos, turot pirkstos saderināšanās gredzenu. Šāds prieks gan jums izmaksātu 2000 dolāru (aptuveni 1750 eiro).

7. Piedāvājums tiem, kas ienīst Valentīndienu

Kāda viesnīcu ķēde pierādījusi savu radošumu, piedāvājot paketi “Es ienīstu Valentīndienu” viesiem, kas dod priekšroku šo dienu pavadīt pa savam.

Tiem, kas vēlas atzīmēt šo dienu vientulībā, viesnīcas “Night” un “The Times” Ņujorkā ir saplānojušas visu vakaru. Personāls piedāvā īpašu servisu, kas ietver melnas sveces, salvetes kasti, divas mazas pudeles tekilas, saldējumu neierobežotā daudzumā, un liela izvēle filmas par attiecību izjukšanu. Nākamajā rītā viesiem tiek pasniegtas brokastis gultā un dažas grāmatas no sērijas “Palīdziet sev.”

8. Personīgā skābekļa ierīce

Lai arī gaiss Bostonā netiek piesārņots tā, kā citās pasaules pilsētās, tas neaptur viesnīcu “Revere Hotel” no sava personiskās skābekļa ierīces pārdošanas klientiem.

Viena šāda skābekļa pudele maksā 40 dolārus (apmēram 35 eiro). No pirmā acu uzmetiena tas var šķist dārgi, vien tāpēc, ka viena pudele satur tikai 71 mililitru skābekļa. Tomēr parēķinot, no šī daudzuma sanāk aptuveni 40 pilnas ieelpas, katra no tām izrādās vienu dolāru vērta.

9. Robotikas darbinieki

Tehnoloģijas mūs pārsteidz ik uz soļa. Piemēram, “Hotel Henn-na” Japānā izmanto darbiniekus-robotus, kas klientiem palīdzēs visās situācijās. Tie uzņem viesus, piegādā bagāžu uz numuriņu un pat pagatavo kafiju.

Šie roboti ir ļoti līdzīgi jaunam japāņu meitenēm pēc žestiem, sejas izteiksmes un runas veida. Tie spēj ar saviem viesiem sarunāties japāņu, angļu, ķīniešu un korejiešu valodās.

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube