20.jūlijā plkst.12 visā Latvijā sāk skanēt jauna radiostacija “EHR SuperHits”.

“EHR SuperHits” ir popkultūras mediju grupas “EHR” jaunākā radiostacija, kuras ēterā skanēs dziesmas, kas bijušas hiti Eiropā laikā no 2000.gada līdz šodienai. Pateicoties 17 raidītāju tīklam, kas aptver visu Latviju, “EHR SuperHits” gada laikā plāno sasniegt tādu pašu popularitāti kā cita šīs grupas stacija – “EHR”, kuras ēterā skan tikai aktuālākie Eiropas hiti.

Radio biznesa eksperts, “EHR” un “EHR SuperHits” koncepciju autors Uģis Polis, skaidro nepieciešamību pēc vēl vienas hitu stacijas: “EHR klausītāju aptaujas liecina, ka vairums cilvēku vēlas, lai paralēli aktuālo hitu stacijai “EHR” būtu vēl viena, kurā skanētu “EHR” agrāko gadu hiti. Tāpēc mēs esam radījuši “EHR SuperHits” – radiostaciju, kurā skanēs šī gadsimta populārākās dziesmas Eiropā”.

“EHR SuperHits” ir tikai pirmais solis vērienīgu izmaiņu virzienā, kuru mērķis ir attīstīt “EHR” zīmolu kā popkultūras mediju grupu, kurā ietilpstošie mediji – radiostacijas, interneta portāli, mobilās lietotnes un sociālie mediji veido mūsdienīgu vidi ikvienam, kuru saista dažādas popkultūras izpausmes, bet, pirmkārt, mūzika, kino un mode”, ieskatu kompānijas plānos sniedz popkultūras mediju grupas “EHR” attīstības eksperts Patriks Grīva. “Nākamie soļi tiks sperti 27.jūlijā, kad sabiedrība tiks iepazīstināta ar “EHR” portālu, un 3.augustā, kad klausītāju vērtējumam nodosim “EHR” mobilo lietotni – funkcijām bagātāko radio mobilo lietotni pasaulē.”

Turpina Uģis Polis: “Lai gan esam pelnošākā radiostaciju grupa Latvijā, uzskatām, ka esošais konkurences modelis, kad visas lielākās radiostacijas un to grupas cīnās par visu vecumu klausītājiem, sevi ir izsmēlis. Turklāt domājam, ka konkurence ar cienījamām, bet pagājušā gadsimta domāšanā iestrēgušām radiostacijām ierobežo mūsu radio biznesa ekspertu komandas kvalitātes. Tāpēc turpmāk popkultūras mediju grupa “EHR” savas radiostacijas attīstīs pēc Eiropas vadošo radiostaciju paraugiem tādiem kā “Capital FM” Londonā, “538” Amsterdamā vai “NRJ” Parīzē. Tas nozīmē, ka atšķirībā no saviem konkurentiem mēs ne tikai orientēsimies uz noteiktu mērķa auditoriju – tā būs vecumā līdz 40 gadiem, bet arī piedāvāsim saviem klausītājiem principiāli savādāku mūzikas izlasi – tikai hitus, kas nav vecāki par 2000.gadu.”

“EHR SuperHits” frekvenču saraksts: Rīga 96.8 MHz; Bauska 88.0 MHz; Cesvaine 90.9 MHz; Cēsis 92.3 MHz; Daugavpils 96.7 MHz; Gulbene 93.6 MHz; Kuldīga 103.2 MHz; Lielvārde 98.6 MHz; Liepāja 95.2 MHz; Mazsalaca 90.3 MHz; Preiļi 93.8 MHz; Saldus 89.0 MHz; Talsi 94.3 MHz; Valka 88.9 MHz; Valmiera 88.2 MHz; Viesīte 92.1 MHz; drīzumā – Ventspils 97.8 MHz.

 

Info: BNS

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube