Vācijas sporta preču ražotājs “Puma” šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar 1,6 miljonu eiro tīro peļņu, salīdzinot ar 3,3 miljonu eiro zaudējumiem attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Atgriešanos pie peļņas galvenokārt nodrošinājis šogad notikušais Eiropas futbola čempionāts, kas palielinājis uzņēmuma tirdzniecības apjomu.

“Puma” pārdošanas apjoms ceturksnī pieaudzis par 7% – līdz 827 miljoniem eiro.

Kompānija norāda, ka Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikas reģionā tirdzniecības apjoms palielinājies pat par 23,5%.

“Puma” prognozē, ka šogad kopumā pārdošanas apjoms varētu palielināties par 10%, pateicoties arī Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm.

Informācija: LETA

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube