Latvijā šogad jūnijā skatītākie televīzijas (TV) kanāli bija LTV1, TV3 un PBK, atsaucoties uz pētījumu kompānijas “TNS Latvia” apkopotajiem datiem.

Skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls TV3 ar 9,5% skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 8,4%, kanālam “NTV Mir Baltic” – 8%, kanālam LTV7 – 4,5%, kanālam “REN TV Baltic” – 3,4% un kanālam 3+ – 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,4% un kanāla “RīgaTV 24” – 1,2%. Savukārt kanāliem “CTC Baltija”, “Kanāls 2” un “Nickelodeon” katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu FOX, “Fox Life” un “Re:TV ” katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu “Kidzone TV”,  “National Geographic Channel” un STV katra skatīšanās laika daļa – 0,4%. Kanāliem 1BM, 360TV, “Sony Channel” un “Sportacentrs.com TV” katram veltīti 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam “Sony Turbo” veltīts 0,1%, TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6% un visai pārējai TV skatīšanai – 29,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums jūnijā bija kanālam LTV7, kas saistīts ar šajā kanālā pārraidītajām Eiropas meistarsacīkšu spēlēm futbolā, norādīja TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 12 minūtēm vairāk nekā maijā.

Informācija: BNS

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube