Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) un Eiropas Patērētāju informēšanas centrs (ECC Latvia) pēdējos divos mēnešos no patērētājiem saņēma vairāk nekā 50 sūdzību saistībā ar veiktiem preču pasūtījumiem Igaunijas komersanta “Crazydeal Group” interneta vietnē “www.crazydeal.lv”.

Kā aģentūru BNS informēja PTAC, kopumā iestādes patērētājiem sniedza 65 konsultācijas saistībā ar iepirkšanos šajā vietnē.

Saņemtajās patērētāju e-pastu vēstulēs ir norādīts, ka iegādātās preces netiek piegādātas kuponos norādītajos termiņos un preču piegāde no puses tiek pagarināta uz vēlāku laiku. Pēc piegādes termiņa pagarinājuma patērētāji tiek informēti, ka pasūtījums ir anulēts un nauda tiks atdota 14 dienu laikā, tomēr naudas atgriešana minētajā termiņā netiek veikta.

PTAC atgādina, ka gadījumā, ja patērētājs ir noslēdzis distances līgumu ar pārdevēju, tad tas izpildāms 30 dienu laikā no dienas, kad pārdevējs saņēmis pasūtījumu, izņemot gadījumu, kad puses ir vienojušās par citu pasūtījuma piegādes termiņu – tad pārdevēja pienākums ir piegādāt preci līdz šim termiņam.

Ja patērētājs nesaņem preci līgumā noteiktajā termiņā, patērētājs var vienoties par preces piegādes termiņa pagarinājumu. Ja arī papildu termiņā prece netiek piegādāta, patērēts ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma un pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez pamatotas kavēšanās atmaksā patērētājam visas saskaņā ar līgumu patērētāja samaksātās naudas summas.

Saistītās tēmas: crazydeal.lvPTACsūdzības

youtube icon
Abonēt youtube