Itāļu kompānija Ferrero, kas specializējas uz saldumiem un mārketinga aģentūra Ogilvy & Mather Italia izstrādāja algoritmu, kas radīja 7 miljonus unikālas šokolādes krēma Nutella iepakojuma  etiķetes.

Programmai tika piedāvāti desmitiem dažādu ornamentu un krāsu, ko speciālais algoritms kombinēja un izvēlējās pēc saviem uzskatiem, radot jaunus dizainus.

Kā ziņo Dazen, netradicionālā saldumu partija bija atrodama itāļu lielveikalu plauktos. Tā tika izpirkta mēneša laikā un saprotams, kāpēc:

 

 


Attēls: youtube

Saistītās tēmas: AlgoritmsDizainsNutella

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

youtube icon
Abonēt youtube