Sociālie tīkli ir vieta, kur var uzrunāt cilvēkus un atklāt patiesību par dažādiem nepatīkamiem dzīves atgadījumiem. Visai emocionālā stāstā par savu 9.septembra ceļojumu uz Nicu dalījās Helēna. Sievietes vēlmi atpūsties pa smalko pilnībā izcūkoja pašmāju aviokompānija “AirBaltic”. Portāls ritakafija.lv piedāvā izlasīt sievietes emocijām pilno stāstu.

“Vairs nevaru klusēt, jo pārpildīta ar emocijām un gribu pastāstīt Jums par šo brīnišķīgo dienu 9. Septembri, kura sākās pilna ar cerībām , gaidāmiem plāniem , bet kura rezultāta pārveidojas par murgu, pateicoties “AirBaltic” servisam! Ierados lidosta Rīgā plkst. 14.00, lai aizlidot uz Nicu ar “AirBaltic” tiešo reisu BT695, 15:30. ( gribu uzreiz pievērst uzmanību, ka nav no lētākajam pasaulē aviolīnijām )!

Ļoti jaukas meitenes pie reģistrācijas piedāvāja nopirkt upgrade uz biznesa klasi, ko ar prieku pieņemu, jo lidoju viena un izlēmu sevi palutināt un izbaudīt lidojumu pa dārgo , kā tauta saka! Saņemot uzaicinājumu uz iekāpšanu dodos laicīgi uz B6 vārtiem pie kuriem izveidojās gara pasažieru rinda, pienāca jaunskungs un pajautāja vai esmu Helēna un teica, ka mani jau trīs reizes sauca pa skaļruni un aicināja pieiet pie vārtiem , ka manis dēļ nelaiž lidmašīnā, man bija liels kauns cilvēku priekšā ! Izbrīnījos , ka es nedzirdēju saucienus, piegāju pie meitenēm un apjautājos kas noticis. Tad meitenes nāca ar paziņojumu, ka lidmašīna nomainīta uz mazāku un pietrūkst vietas 20 cilvēkiem , tāpēc man jāatgriežas econom klasē, man atgriezis naudu. ( gribu īpaši atzīmēt , ka par lidmašīnas maiņu biju saņēmusi informāciju jau dienas pirmā puse no “AirBaltic” pa e-pastu un tas nebija nekāds pārsteigums ).Nu ko lai dara, visi mēs esam cilvēki saprotam visu – piekritu šai atpakaļ maiņai un mana vieta no 1A tika nomainīta uz 3A, kura jau skaitījās Ekonom klases rinda un visi laimīgi devāmies uz lidmašīnu , jo vārti uzreiz tika atvērti.

Kad iekārtojamies vietās mani izbrīnīja tas , ka atņemtā man 1A vieta tiešam ir aizņemta , bet 1B un 1C pilnīgi brīvas, kāpēc bija jāmaina palika bez atbildes, bet kas izdarīts tas izdarīts , kāpēc dēļ sīkumiem bojāt sev garastāvokli , kad pēc trīs stundu lidojuma tevi sagaida jauks laiks un jauka atpūta! Tālāk sākas vēl interesantāk , blakus sievietes vīrs atnāca no lidmašīnas salona aizmugurējās daļas un paziņoja, ka vieta, kura viņam ierādīta iekāpšanas talona lidmašīnas salonā neeksistē , jo tajā rinda ir tikai divas vietas , sākas ilga lidmašīnas apkalpes apspriešanās ar Rīgas lidostas darbiniekiem vai izsēdināt šo vīru , vai ne , un pārrunas ilga minimum pusstundu. Pēc brīža- tas jau bija ap plkst 16.00 pasažieri pa logu ieraudzīja, ka bagāža ir atstāta ārā un sākās paaugstinātā tonī komunikācija starp bagāžas īpašniekiem un lidmašīnas apkalpes personālu kāpēc bagāža nav iekrauta, bet stāv ārā ratiņos un kādā veidā bagāžu dabūt iekšā lidmašīnā . Tad atskanēja ziņa pa skaļruni, ka lidmašīna kavēsies vismaz pusotru stundu , jo Nīca ir slikti laika apstākļi , nu ko padarīsi , tikai pieņemt un gaidīt , tad tika paziņots, ka visu šo laiku mums jāsēž lidmašīnā , jo katru mirkli var izmainīties un mēs lidosim, un šajā mirkli atskanēja skaļrunī kapteiņa balss un visi cilvēki apklusa , jo izklausījās, ka viņam kāds uzlika rokas uz kakla un viņš cīnās, lai pateiktu mums svarīgo informāciju  vai viņam noticis kaut kas traģisks un viņš raud  vai nu viņam problēmas ar alkohola daudzumu, vienīgais ko mēs sapratām no paziņotā teksta , ka mums jāiet āra atpakaļ uz lidostu un jāgaida informāciju, ņemot visas mantas līdzi .

Kad izgājām āra uzzinājām, ka lidmašīna atcelta un mums jāvirzās uz “AirBaltic” kasēm un jāpārreģistrējas uz citiem lidojumiem, kur mēs visi pasažieri rindiņa devāmies un pavadījām stāvot kājas, nešķirojot mazie un lielie, jaunie un gados cilvēki veselas četras stundas , jo viena meitene fiziski neko nevar ātri izdarīt , patiesi pēc kaut kādas stundas viņai pievienojās otra palīdze un sākas drusku ātrāka kustība , bet drusku tikai, meitenes tiešām strādāja labi, ļoti lēni tikai, bet ņemot vērā, ka viņiem jāsaliek tik daudz informācijas kopā varu tikai pateikties viņiem par padarīto darbu!

Es personīgi atstāju lidostu tikai plkst. 21:30 (atbraucu 14.00) atstājot aiz muguras vēl vismaz cilvēkus 30

Laimīgā kārta dabūju pārlidojumu nevis rīt, bet diemžēl tikai pirmdien agri no rīta ar vienu pārsēšanos , apmaksātas biļetes taksim turp/atpakaļ un kuponu 5€ maltītei !

Man ļoti interese vai “AirBaltic” kādam no mums visiem kompensēs šo murgaino dienu, zaudētas atvaļinājuma dienas! Zaudētas viesnīcas un mašīnas īres ? Šaubos es gan, jo šī kompānija rīkojas kā gribu, tā daru jau daudzus gadus !

Gribu arī pateikt , ka skatīties uz cilvēkiem , kuri brauc tranzītā izmantojot Rīgu un kuri tiks līdz galamērķim tikai labākā gadījumā rīt vakarā vai pēc divām dienām , bet ceļojums uz Franciju viņiem kopā sastāda tikai četras dienas ,bija ļoti sāpīgi un teikšu godīgi ļoti skumji ,klausīties, kā mūsu valsts pārstāvētā kompānija “AirBaltic” rīcība ar savu attieksmi pret pasažieriem bojā kopējo mūsu valsts tēlu!”

Saistītās tēmas: airbalticsūdzības

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

youtube icon
Abonēt youtube