Bieži vien produktu reklāma piesaista mūsu uzmanību ar skaisti noformētiem reklāmas foto. Tas ir izcilu marketologu darbs. Katra detaļa tiek novesta līdz pilnībai : gaisma, rakurss,krāsas… Visas šīs lietas , kurām pircējs nepievērš uzmanību, garantē produkta pārdošanu.
Bet kas tad īsti tiek atveidots ” garšīgajās” reklāmās?

Piens, kuru mēs redzam reklāmās nemaz nav piens

Īstenībā tā ir līme un sauļošanās krēms. Šo divu produktu maisījums vizuāli atgādina piena produktu. Tam ir patīkama konsistence un dabisks spīdums, turklāt pārslas tajā neizkūst

Iecienītās alus putas vienmēr izskatās ideāli

Tikai tāpēc, ka tās ir ziepju putas. Alus glāzei pievieno krietnu ziepes gabalu , lai putas ir biezākas un nenosēžas ilgāku laiku

Eksotiskie kokteiļi nemaz nav tas pēc kā izskatās

īstenībā tie ir taisīti no želatīna un krāsvielām. Kokteiļu reklāmai vispār nav nekā kopīga ar realitāti, tajās vispār netiek lietots alkohols

Ēstgribu rosinošs karsts ēdiens īstenībā ir fikcija

Īstenībā dūmi nāk no vīraka kociņiem.

Burvīgs tako ar gaļu vispār nesatur gaļu

Tie ir meikapa spondži, kuri tiek sagriezti mazos gabaliņos un izpeldēti mērcē, lai “maltā gaļa” izskatās dabiski filmēšanas laikā

Ledus reklāmās nekad nekūst. Ņemot vērā karstumu, kas valda filmēšanas laukumā, tad to vajadzētu mainīt katru minūti. Tāpēc ledu gatavo no akrila.

Dzērieni reklāmās vienmēr izskatās perfekti atsvaidzinošo

Protams, jo tas vienmēr tiek apsmērēts. Vispirms dzērienu uzsilda, tad apsmērē ar krēmu un apsmidzina ar šķidruma savienojumu no glicerīna 80% un ūdeni 20%

Izskatās saldi?

Lai saldējums neizkūst viņu pagatavo no miltiem un vaniļas krēma. Formu tam piešķir apaļā saldējuma karotīte. Atliek tikai apliet ar gardu sīrupu un vuala!

Daudzstāvīgie burgeri vai sviestmaizes nevar noturēties patstāvīgi

Tiem ir vajadzīgs stabils atbalsts. Aizkadrā slēpjas inženieru izgudrojumi, kas tiek salīmētas no kociņiem un līmes

Siers vienmēr izskatās ideāli, bet ir ļoti grūti atrast ideālu temperatūru smukai kušanas formai. Vizuālo tēlu tam piešķir fēns







