Mobilo sakaru operatoru izvēlē noteicošais faktors vairs nav cena, bet produkts, žurnālistiem trešdien sacīja mobilo sakaru operatora “Bite Latvija” komercdirektors Kaspars Buls.

Viņš piebilda, ka produktam, ko piedāvā mobilo sakaru operators, piemēram, bezmaksas aplikācijām ir arvien lielāka nozīme operatora izvēlē, savukārt tarifu cena vairs nav noteicošais faktors. “Mēs redzam tendenci, ka arvien vairāk novērtē produktu, piemēram, bezmaksas aplikācijas. Tām ir lielāka vērtība nekā tarifu cenai. Ja kādreiz mēs redzējām, ka cena bija galvenais motivators, tagad, jautājot klientiem, kāpēc jūs maināt [mobilo sakaru operatoru], cena noteikti nav galvenais,” teica Buls, vienlaikus piebilstot, ka vienmēr būs daļa klientu, kuriem noteicošais faktors būs arī cena.

Buls arī norādīja, ka arvien vairāk cilvēku izmanto saziņas lietotnes, kā piemēram, “WhatsApp”, tādējādi pakāpeniski samazinot zvanu un īsziņu lietošanas apmērus. “Starptautisko zvanu apmērs lēnām iet uz leju un ļoti daudz cilvēku izmanto šīs iespējas. (..) Es domāju, ka tas tā noteikti turpināsies,” sacīja Buls.

Tāpat viņš piebilda, ka mobilā interneta lietošanas apmērs strauji pieaug, un nākotnē šī tendence turpināsies – internets mobilo sakaru lietotāju vidū aizņems arvien nozīmīgāku lomu.

Aģentūra BNS jau rakstīja, ka “Bite Latvija” no šā gada 1.jūlija plāno palielināt visu tarifa plānu – zvanu, īsziņu un interneta – cenu par 87 centiem.

“Bite Latvija” pērn strādāja ar 68,2 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12% vairāk nekā 2014.gadā.

Tāpat vēstīts, ka “Bite Latvija” māteskompāniju “Bite Finance International BV” grasās iegādāties ASV investīciju fonds “Providence Equity Partners”. Pērn 24.decembrī “Providence Equity Partners” sāka vienošanās procesu par “Bite Finance International BV” pārņemšanu no “Mid Europa Partners”.

“Bite Latvija” darbību Latvijā sāka 2005.gada septembra vidū.

Informācija: BNS

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube