Piektdien apbalvos starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” uzvarētājus,  pavēstīja festivāla rīkotāji.

Šogad “Golden Hammer” finālā iekļuvuši 95 darbi no kopumā 14 valstīm. “Festivāla finālā iekļuvušas reklāmas, dizaina un sabiedrisko attiecību aģentūras no Baltijas valstīm, Dānijas, Zviedrijas, Slovākijas, Polijas, Čehijas, Somijas, Ungārijas, Krievijas, Ukrainas un citām valstīm,” atzīmēja pasākuma rīkotāji.

Kopumā festivāla darbi vērtēti 13 kategorijās: “Film” (video reklāma), “Print” (drukātā reklāmā), “Outdoor” (vides reklāma), “Radio” (radio reklāma), “Digital” (digitālā reklāma), “Design” (dizains), “Media” (mediji), “Direct” (tiešais mārketings), “Promo&Activation” (aktivizācijas pasākumi), “Campaigns” (kampaņas), “PR” (sabiedriskās attiecības), “Craft” (Meistarība) un “Social” (sociālā reklāma).

Festivālā bija aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu – aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

Informācija : BNS

Publicitātes bilde

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube