Pateicoties Millward Brown aģentūras sastādītajam reitingam priekš Financial Times, mums ir iespēja uzzināt, kādi pasaules brendi ir visdārgākie. Par to, ka 2016.gada fināliststu kļuva kompānija Google, to mēs jau visi zinām, bet, ja atmetam visus liekos līderus un ieskatāmies modes topa pasaulē, tad izrādīsies, ka uz šo dienu fashion industrijā absolūtais līderis ir kompānija Nike.

Nike ir oficiāli atzīts par dārgāko modes brendu Brandz reitingā jau otro gadu pēc kārtas. Jāpiemin arī tas, ka Nike stāv visiem priekšā ne tikai savā segmentā, bet ir pirmais arī lukss preču vidū – tā cena ir $37,5 miljardi. Uzreiz aiz Nike ierindojās Zara ar $25,2 miljardiem un trešajā vietā H&M – $12,7 miljardi.

Savukārt, par lukss segmenta līderi kļuva Louis Vuitton, kas maksā $28,5 miljardus aiz kā seko Hermès ( $19,8 miljardi), Gucci ( $12,6 miljardi) un Chanel ( $10,3 miljardi)

 

Saistītās tēmas:

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase
youtube icon
Abonēt youtube