Itāļu gigants Max Mara Group nolēma pievienot savam portfolio vēl divus jaunus zīmolus.

Jauno zīmolu nosaukumi būs AIIM un Tresophie, un ir jau skaidrs, ka abi zīmoli dosies uz Krieviju 2017.gada janvārī.Pēc tam tie turpinās ceļu un Franciju, Angliju un Spāniju. Taču nedaudz pirms tam abiem zīmoliem parādīsies interneta veikali – to darbības uzsākšana tiek plānota uz šī gada beigām.

Max Mara pārstāvji apgalvo, ka AIIM zīmols tiks veltīts trikotāžai, un šie apģērbi, pēc Max Mara domām, būs pieejami par visai draudzīgām cenām – vidēji par 160 eiro par vienu apģērba gabalu. Pirmajā pavasara kolekcijā ietilpst tikai 50 apģērba gabali (ne tikai no trikotāžas).

Tresophie kolekcijā gan neko tādu nevar sagaidīt. No divām māsām šis zīmols ir elegantāks, kas domāts vakartērpiem. Tā kā dizaineru fokusā vienmēr būs apģērbi īpašiem gadījumiem, izlaiduma kleitas un citi. Cenas, protams, arī būs augstākas kā iepriekšējam zīmolam.

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube