pixabay

Ja domā augt, uzreiz jādomā globāli, it īpaši informāciju tehnoloģiju (IT) laukā, kur nevar domāt maza reģiona, pat ja tā ir Baltija, ietvaros, sacīja tehnoloģiju testēšanas uzņēmuma “TestDevLab” līdzīpašnieks Andrejs Frišfelds.

Kā norāda Frišfelds, uzņēmums, kuram pašlaik ir divi ofisi – Venstpilī un Rīgā -, kuros strādā apmēram 70 darbinieki, ir domājis arī par savu pārstāvniecību izveidi ārvalstīs.

“Tādām domām ir jābūt. Ja domā augt, uzreiz jādomā globāli. Īpaši IT ir lauciņš, kur nevari domāt maza reģiona, pat ja tā ir Baltija, ietvaros. Jādomā globāli,” uzsvēra Frišfelds. “Protams, kaut kādas vīzijas ir bijušas – pārdošanas ofiss vai reāls inženieru ofiss, tās, protams, ir nianses, kas atkarīgas no tirgus attīstības.”

“Tā kā rietumos ir lielākā daļa mūsu klientu, visticamāk, ja kaut kas būs, tad tas būs tieši šajā virzienā,” piebilda Frišfelds, kā galvenos uzņēmuma eksporta tirgus minot ASV, Lielbritāniju, Franciju un Zviedriju.

Viņš arī norādīja, ka korekcijas plānos var ieviest biznesa tirgus attīstība, IT tirgus attīstība un dažādi ģeopolitiskie jautājumi. “Tas pats “Brexit”, vēl redzēsim, kā tas atsauksies uz biznesu vidējā vai ilgākā termiņā, tas var kaut ko mainīt.”

SIA “TestDevLab” nodarbojas ar programmatūras testēšanu, testēšanas programmproduktu izstrādi, kā arī mobilo un tīmekļa risinājumu izstrādi ārpakalpojumā. Uzņēmuma klientu vidū ir “Skype”, “Microsoft”, “Twilio”, “Libon”, “Latvenergo”, vairākas Latvijas bankas un daudzi citi uzņēmumi. Pēc uzņēmuma aplēsēm, produktus, ko testē “TestDevLab”, visā pasaulē lieto apmēram 1,5 miljardi cilvēku.

Uzņēmums dibināts 2011.gada novembrī. Uzņēmums vienādās daļās pieder Frišfeldam un Ervinam Grīnfeldam, bet pērn apgrozīja 2,354 miljonus eiro un nopelnīja 727 510 eiro.

 

 

Info: BNS

Saistītās tēmas: ITITTirgusTestDevLab

youtube icon
Abonēt youtube