Jaunais mārketinga speciālists no Lietuvas Lukas Ila piesaistīja Sanfrancisko reklāmas aģentūras uzmanību, piegādājot virtuļus.
Izdevniecība Adweek pastāstīja puiša stāstu. Ila atbrauca uz Sanfrancisko šovasar, tomēr reklāmas sfēras darbs valstī ir pārpildīts un atrast brīvu darba vietu nemaz nav tik vienkārši. Tomēr Lukas nolēma, ka viņam jāpiesaista tikai labāko kompāniju uzmanība: viņš sastādīja sarakstu, kurā iekļāva 40 labākās aģentūras un, izliekoties par parastu kurjeru, piegādāja uz ofisiem bezmaksas virtuļus uz galveno direktoru vārdiem. Katrā kastē atradās četri virtuļi un norāde uz viņa CV portālā LinkedIn, kā arī zīmīte: “ Lielākā CV daļa nonāk miskastē. Mans – Jūsu vēderā.”
No 40 kompānijām 10 uzaicināja viņu uz pārrunām. Ila nolēma aiziet uz divām, tomēr nav zināms, vai viņam laimējās atrast tur savu darba vietu. Ila uzskata, ka pašu lielāko aģentūru šefi nesaņēma viņa sūtījumu, jo asistenti neļāva nogādāt to tieši rokās.