Teju vai pietūkusi mugura un tauku krociņas nebūt nav skaistas un patīkamas un to iemīļoto kleitu ar atkailināto muguru liek iestumt vēl dziļāk skapī. 

Galvenie iemesli papildu kilogramiem, kas krājas uz muguras, ir slikti ēšanas paradumi, maz fizisko aktivitāšu, dažādas slimības, ģenētika, hormoni vai atsevišķu zāļu lietošana.

Tomēr, pirms uzsāc cīņu ar šiem taukiem, kas uzkrājas uz muguras, precīzi jānoskaidro konkrētie iemesli, kas rada šo aptaukošanos.

Jāatceras, ka atbrīvoties tikai no muguras taukiem būs ļoti grūti, jo tam būs nepieciešama visa ķermeņa trenēšana un atbilstoša ēdienkarte. Tomēr ir vingrinājumi, kas spēs risināt šo problēmu. Tiks trenēta gan mugura, gan arī pārējais ķermenis.

1. Visvienkāršākais pievilkšanās vingrinājums. Sākotnēji pietiek ar pāris vingrinājumiem, līdz spēka kļūst vairāk.
Darbojas uz vairākiem muskuļiem – muguras muskuļiem un rokām.

2. Mugura taisna, nedaudz ieliecies ceļos, dibens “atšauts”. Izvēlies sev ērta smaguma hanteles (vai piepildi ūdens pudeles) un cel tās augšā, elkoņus saliecot 90 grādu leņķī.
Trenē rokas, muguras muskuļus un stāju.

 

3. Nogulies uz vēdera. Iztaisno rokas sev priekšā, skats zemē. Nedaudz no zemes pacel gan kājas, gan rokas. Pēc tam vēl augstāk pacel vienu kāju un pretējo roku. Pēc tam vienmērīgā ritmā maini rokas un kājas. Atceries, ka strādā pretējās rokas un kājas!
Tonizē muguras muskuļus un mazina muguras sāpes, uzlabo stāju.

Vienkāršs piepumpēšanās vingrinājums. Sākuma poza vienkāršs balsts. Pēc tam, saliecot elkoņus, liecies uz leju. Kājas plecu platumā, mugura taisna.
Lielisks vingrinājums, kas trenē rokas un muguras muskuļus.

Sākuma pozīcija: balsts guļus. Un tad katru sānu liec uz sāniem, gluži kā atveidojot šūpoles. Atceries, mugura taisna, skats zemē, dibens un vēdera prese sasprindzināta. Trenē augšējo un apakšējo muguras daļu, plecus, gurnus un vēdera muskuļus.

Rokas atbalsti pret krēslu vai citu izvēlētu atbalsta vietu, kājas 90 grādu leņķī. Tad liecies ar rokām uz leju, tās saliecot 90 grādu leņķī, mugura taisna. Trenē augšējo muguras daļu, plecus un rokas.

 

 

Saistītās tēmas: muguramuskuļiskaistumsSports

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube