Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk ietur maltīti ārpus mājas – šī tendence varētu saglabāties arī nākamgad,  prognozēja picērijas tīkla “Pica Lulū” īpašnieka “Later LTD” direktore Sandra Gorbunova.

“Konkurence pieaug. Ir jūtams, ka picēriju kļūst vairāk, ienāk starptautiskās ķēdes. Labvēlīgais šai tendencē ir tas, ka pieaug to klientu skaits, kas labprāt pasūta ēdienu vai iet ieturēt maltīti ārpus mājas. Līdz ar to konkurences pieaugumu kompensē iedzīvotāju paradumu maiņa – ēšana ārpus mājas, kas katru gadu pieaug. Domāju, ka noteikti šī tendence varētu turpināties,” teica Gorbunova.

Viņa sacīja, ka Latvijas iedzīvotāji arvien biežāk ietur maltīti ārpus mājas saistībā ar dzīves ritma izmaiņām. “Cilvēki mazāk laika velta ēšanai, bet vairāk laika – ģimenei, saviem hobijiem, un tas arī veicina, ka atļaujas ēst ārpus mājas. Pieļauju, ka naudas īpatsvars mājsaimniecībās pieaug un cilvēki vairāk un biežāk atļausies arī pasūtīt sev ēdienu ar piegādi savā atrašanās vietā,” teica “Later LTD” direktore.

Kā ziņots, “Later LTD” ir picēriju tīkla “Pica Lulū” izveidotājs un franšīzes turētājs. Patlaban Latvijā ar zīmolu “Pica Lulū” darbojas deviņas picērijas Rīgā.

“Later LTD” apgrozījums pērn bija 5,26 miljoni eiro, bet peļņa – 244 456 eiro, liecina “Firmas.lv” dati.

“Later LTD” dibināts 1993.gadā, un tā pamatkapitāls ir 57 510 eiro. Kompānija pieder Elmāram Ronaldam Tannim (50%), Pēterim Intam Ruģelim (40%) un Kasparam Sūniņam (10%).


Foto: pexels

Saistītās tēmas: Later LTDMaltīte Ārpus Mājas

youtube icon
Abonēt youtube