Sociālo tīklu lietotāji ir ārkārtīgi neapmierināti ar jauno Coca-Cola Ziemassvētku reklāmu, ko kompānija publicējusi savā Twitter.
*IT'S HERE!* You know Xmas has started when #HolidaysAreComing is on the telly! Find your nearest truck stop – https://t.co/IW3YMvxCEW pic.twitter.com/XMwmHgbd3M
— Coca-Cola GB (@CocaCola_GB) November 19, 2016
Daudzi lietotāji ar nesapratnē par to, kāpēc reklāmas beigās Santa Klauss nemirkšķina ar aci. Visās iepriekšējās reklāmās par firmas zīmi tika uzskatīta uz kravas automašīnas uzzīmētā salaveča acs mirkšķināšana, bet ne šoreiz…
Errrrmmm what happened to the @CocaCola wink? #HolidaysAreComing pic.twitter.com/wA3xYi96c2
— Eppie Shepherd (@EppieShepherd) November 19, 2016
I expect winking's a sexist hate crime now.
— Tess Summers 🏴🇮🇪 (@tesssummers98) November 20, 2016
Tomēr uz neapmierinātiem komentāriem Coca-Cola atbildēja, ka bija spiesti izņemt žestu hronometrāžas dēļ.
Foto: CocaCola