Kompānija Unrul, kas nodarbojas ar video satura veicināšanu sociālajos tīklos, publicējusi  2016. gada pašu lipīgāko reklāmu video reitingu, ar kuriem biežāk nekā ar pārējiem lietotāji dalījušies sociālajos tīklos.

Pirmo un populārāko vietu izcīnījis John Lewis Ziemassvētku reklāma, kas tikai pāris nedēļas pēc prezentēšanas bija repostotēts 2 miljonus reižu un savāca 20 miljonus skatījumu.

Otrajā vietā ir Lielbritānijas televīzijas kanāla Channel 4 paralimpiešu reklāma, kas parāda, uz ko ir spējīgi cilvēki ar ierobežotām iespējām.  Sociālo tīklu lietotāji dalījušies ar reklāmu 1,8 miljonus reižu.

 

Populārāko reklāmu topā iekļuvusi arī “Nike” reklāma ar Krištianu Ronaldu, kā arī populārās Volkswagen, Facebook un Shell reklāmas.

Saistītās tēmas: Lipīgākās ReklāmasUnrul

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube