1. marta vakarā Parīzē “H&M Studio” ar jaunākās modes šovu svinīgi atklāja savu 2017. gada S/S kolekciju “See now, buy now” jeb “ieraugi un nopērc tagad”, kurai iedvesma gūta no mīlestības spēka, grācijas un baleta kaislības. Šī kolekcija ietver gan sieviešu, gan arī pirmo reizi vīriešu apģērba kolekciju, informē “H&M” mediju daļa.
“Modes tūlītēja nonākšana no mēles veikalā iezīmē jaunu ēru modes industrijā; mēs augstu vērtējam tiešo komunikāciju, kas “See now, buy now” kolekcijā veidojas starp mums un klientiem. Pozitīvi uztveram visu, kas mūs satuvina ar klientiem un modi padara vēl pieejamāku,” stāsta Pernilla Volfārta (Pernilla Wohlfahrt), “H&M” Dizaina un radošās nodaļas vadītāja.
Šova vajadzībām leģendārā Tennis Club de Paris betona seguma korti tika pārveidoti siltā un mājīgā, mīlestību un kopības sajūtu radošā telpā. Šovu apmeklēja un īpašo atmosfēru baudīja arī Nikija Mināža, Aleksa Čanga, Lakijs Blū Smits, Klemense Poezija un Saša Leina.
Izcilas modeles un modeļi, kuru vidū bija arī Džidži Hadida un Bella Hadida, Advoa Aboah, Ambera Valeta, Džordans Barets un Luijs Boržē uz mēles demonstrēja izteiksmīgu griezumu un sportiska stila līdzsvaru – precīzi piegrieztu vilnas apģērbu kombinācijā arī smalkiem adījumiem, apjomīgu zīdu un caurspīdīgu neilonu, bet melnbaltām vējjakām un modernām brīvā laika sandalēm tika pretstatīti koši rozā volāni un elementi.
“Vēlamies ar šo kolekciju visā pasaulē izplatīt mīlestības vēsti. Ir lietas, kas atkal un atkal pierāda savu būtiskumu, gluži kā nebeidzama telegrāfa lente vai nepārtraukts atgādinājums par svarīgo. Šķiet, šobrīd vairāk nekā jebkad mums dzīvē nepieciešamas pozitīvas sajūtas un domas,” saka Pernilla Volfārta.
Pēc modes skates vairāk nekā 800 klātesošo kopā ar skatītājiem no visas pasaules, kuri skates tiešraidi vēroja vietnē studio.hm.com un, izmantojot “H&M” YouTube kanāla virtuālās realitātes iespēju, baudīja topu virsotnes sasniegušā dziedātāja/ dziesmu autora “The Weeknd” uzlādējošo uzstāšanos, mūziķis izpildīja arī savus hitus “Starboy“, “Can’t Feel My Face” and “I Feel It Coming“.
Parīzes šova laikā tā norises vietā bija iekārtots arī interaktīvs pop-up veikals, bet klienti visā pasaulē tajā pašā laikā kolekcijas apģērbus varēja iegādāties tiešsaistē vietnē hm.com. Sākot ar šodienas 10.00 kolekcija būs pieejama aptuveni 180 atsevišķos veikalos.