Mileniāļi netērē naudu daudziem produktiem un izpriecām. Iespējams, viņi vēl ir jauni un viņiem nav naudas, taču mārketinga speciālisti sniedz arī citas atbildes.
Mazgāšanas kondicionieri
Lenor ražotāji lieki tērē laiku. Mileniāļi met līkumu plauktiem ar krāsainām bundžiņām.
Šailešs Džejurikars, kurš pārstāv auduma kopšanas līdzekli, saka, ka lielākā jauniešu daļa vispār nezina, kam ir vajadzīgs kondicionieris.
Nekustamais īpašums
2016. gadā jauno cilvēku skaits (vecumā no 10 līdz 34 gadiem), kuru īpašumā ir nekustamais īpašums, samazinājās līdz minimālākam rādītajam pēdējo 30 gadu laikā. Un pirmo reizi 100 gadu laikā bija atzīmēts, ka jaunieši biežāk dzīvo ar vecākiem nekā atsevišķi.
Mārketinga speciālisti saskata divus iemeslus. Pirmkārt, mileniāļi nevēlas pieaugt un uzņemties atbildību, piemēram, bērna audzināšanu.
Otrkārt, analītiķi uzskata, ka jaunieši, kuri uzauga nabadzīgos rajonos, ir mazāk ieinteresēti kustībās un attīstībā. Puišiem un meitenēm ir mazāk iespēju iestāties universitātē un strādāt prestižā darbavietā. Taču pat, ja viss izdodas, tad lielākā daļa no viņiem vienalga paliek savā deklarētajā adresē.
Dimanti
Dimantu rūpniecības pārstāvji uzzināja, kāpēc starp mileniāļiem ir tika mazs pieprasījums pēc dārgakmeņiem. Jaunieši nepērk dimantus ētisku apsvērumu dēļ: dimantu iegūšana ir netīrs bizness – vergu darbs par kapeikām.
Apdrošināšanas polises
Lielākā jauniešu daļa uzskata, ka apdrošināšana ir pārāk dārga izprieca: ir daudz svarīgākas lietas, kam varētu tērēt naudu. 67% aptaujāto par prioritāti nosauca komunālo pakalpojumu maksu un pārtiku. Papildu tēriņi neierakstīsies viņu budžetā. 27% aptaujāto teica, ka labāk atliks naudu ceļojumiem.
Loterijas biļetes
Jauniešiem, kuri izauga ar video un datorspēlēm, loterijas nerada nekādu interesi. Loteriju organizatori lauž galvu, kā padarīt biļetes pievilcīgākas mileniāļiem, taču pagaidām bez rezultātiem.
Putras un sausās brokastis
Gandrīz 40% no aptaujātiem 2015. gadā jauniešiem atzina, ka putraimi ir neērtas brokastis, jo pēc tām vajag mazgāt traukus.
Kabeļtelevīzija
Lielākā jauniešu daļa atrodas internetā. Kā arī tā vienkārši nevar sev atļauties kabeļtelevīziju, viņiem diez vai būs liels televizora ekrāns, jo nav tik daudz naudas.
Big Maks
Balstoties uz McDonald’s datiem, tikai viens no pieciem milēniuma jauniešiem ir garšojis Big Maku. Iemesli nav zināmi. Vienkārši paziņoja, ka jaunākai paaudzei firmas hamburgers ir mazāk aktuāls.
Vērtspapīri
Te viss vienkārši. Kad jauniešiem jautāja, kāpēc viņi neiegulda naudu fonda tirgū, visbiežāk viņi atbildēja “nav naudas”. Tā atbildēja 46% no aptaujātajiem.
Tad nu secinājums ir visai acīmredzams, jaunieši atsakās no daudzām lietām līdzekļu trūkuma dēļ.
Avots: BuzzFeed