“Coca-Cola”, apzinot jauniešu Latvijā samērā zemās iespējas ceļot un pavadīt brīvdienas ārzemēs, uzsāk vasaras kampaņu “Laimē ceļojumu katru dienu!”, kuras ietvaros vairāk nekā 200 laimīgajiem uzvarētājiem “Coca-Cola” kopā ar sadarbības partneriem uzdāvinās sapņu ceļojumus uz dažādiem Eiropas un pasaules galamērķiem un Baltijas populārāko festivālu biļetes. Kopējais dāvināto ceļojumu un festivālu piedzīvojumu budžets ir ap 50 000 EUR.
“Mums visiem patīk ceļot un mēs labprāt to darītu biežāk. Taču bieži vien nejūtamies droši, ka atgriežoties mājās, spēsim nomaksāt visus rēķinus. To pierāda arī pētījumu dati – pērn vien 54% aptaujāto eiropiešu atzina, ka ir finansiāli gatavi vasarā doties ceļojumā uz ārzemēm. Tādēļ “Coca-Cola” ir radījusi šo vasaras akciju, lai piepildītu cilvēku sapņus par ceļojumiem, pārliecinoties, cik daudz vērti ir ceļojumu laikā gūtie iespaidi – tie kļūst par enerģijas un radošuma avotu mūsu ikdienas gaitās,” stāsta “Coca-Cola” zīmola vadītāja Baltijas valstīs Irina Gailiša.
Lai iedrošinātu jauniešus ceļot, iegūstot jaunu pieredzi un spilgtus iespaidus, “Coca-Cola” kopā ar sadarbības partneriem tūrisma aģentūru “Kolumbs” un mūzikas festivāliem “Positivus Festival” un “Weekend Festival Baltic” uzsāk akciju “Laimē ceļojumu katru dienu!”. Kopā akcijas laikā tiks izlozēta 71 ceļojuma dāvanu karte – katra 500 EUR vērtībā, galamērķus uzvarētāji varēs izvēlēties paši no tūrisma aģentūras “Kolumbs” piedāvātajiem maršrutiem. Savukārt 142 laimīgie iegūs iespēju pavadīt neaizmirstamu nedēļas nogali – 3 dienas – iemīļotajos mūzikas festivālos “Positivus Festival” vai “Weekend Festival Baltic”.
“Coca-Cola” akcija “Laimē ceļojumu katru dienu!” sāksies jau 21.aprīlī un ilgs līdz pat 30.jūnijam. Lai piedalītos akcijā, nepieciešams iegādāties kādu no kompānijas piedāvātajiem atspirdzinošajiem dzērieniem – “Coca-Cola”, “Coca-Cola Zero”, “Fanta Orange” vai “Sprite” 0,5l plastmasas pudelē. Pēc tam jāatrod speciālais akcijas kods pudeles korķīša iekšpusē un tas jāreģistrē “Coca-Cola” mājaslapā www.coca-cola.lv.
Plašāka informācija par akcijas norisi pieejama kompānijas mājaslapā www.coca-cola.lv.
Par uzņēmumu Coca-Cola
Uzņēmums Coca-Cola (NYSE: KO) ir pasaulē lielākais dzērienu uzņēmums, kas dod iespēju produkta patērētājiem atspirdzināties ar vairāk nekā 500 gāzētiem un negāzētiem dzērieniem. Coca-Cola uzņēmuma vadībā, kas ir viens no pasaules vērtīgākajiem un atpazīstamākajiem zīmoliem, uzņēmuma portfelis iekļauj zīmolus 20 miljardu dolāru vērtībā, iekļaujot dzērienus, kā Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA un Del Valle. Visā pasaulē mēs esam nr. 1 starp dzirkstošo dzērienu, ready-to-drink coffees, spiesto sulu un sulu dzērienu ražotājiem. Izmantojot pasaules lielāko dzērienu izplatīšanas sistēmu, patērētājiem vairāk nekā 200 valstīs ir iespēja baudīt uzņēmuma dzērienus ikdienu 1,9 miljardus porciju apjomā. Pateicoties ilgstošai apņemšanās iniciatīvai veidot ilgtspējīgu kopienu, mūsu uzņēmums ir vērsts uz iniciatīvām, kas samazina ietekmi uz vidi, kas atbalsta aktīvu un veselīgu dzīvesveidu, kas izveido drošu iekšējo vidi starp mūsu asociētajiem uzņēmumiem un kas veicina ekonomisko attīstību kopienās, kurās uzņēmums veic savu darbību. Kopā ar mūsu fasēšanas partneriem, mēs esam vieni no pasaules top 10 privātajiem darba devējiem ar vairāk nekā 700,000 sistēmas sabiedrotajiem. Papildus informācijai par Coca-cola apmeklējiet mājas lapu www.coca-colacompany.com, sekojiet mums Twitter twitter.com/CocaColaCo, apmeklējiet mūsu blogu, Coca-Cola Unbottled www.coca-colablog.com vai atrodiet mūs sociālajā tīklošanas vietnē LinkedIn www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.
Foto: pixabay