“Athleisure” jeb sportiskā un urbānā stila apvienojums mūsdienās ietekmē teju katru modes kategoriju sākot ar džinsa biksēm un jakām līdz pat apakšveļai. Nākamais ir peldkostīmi.
Bikini jau daudzus gadus ir vieni no līderiem, tomēr mūsdienu sievietes arvien vairāk vēlas arī savos peldkostīmos būt aktīvas, tādēļ strauju popularitāti gūst viendaļīgie peldkostīmi.
Paskatoties uz Kardašjanu-Dženeru klanu, citām slavenībām un gaidāmo “Pludmales patruļas” filmu, saprotams, kādēļ šāda sajūsma. Šķiet, ka šī būs tā vasara, kad trūcīgie bikini tiks nomainīti pret viendaļīgiem peldkostīmiem.
Tomēr, rodas jautājums, kā mums zināms, ka bikini ēra lēnām izzūd? Mazumtirdzniecības analītikas uzņēmums “EDITED” noskaidrojuši, ka šobrīd tirgū atrodami par 20% vairāk viendaļīgo peldkostīmu, nekā iepriekšējā gadā. Pieprasījums pēc bikini ir krities par 9%. Tapāt izpētīts, ka šobrīd viendaļīgie peldkostīmi tiek izpirkti 3 reizes ātrāk, nekā 2016. gadā. Pērn vajadzēja aptuveni 106 dienas, lai izpārdotu visus viendaļīgos peldkostīmos, šogad pietiek vien ar 37 dienām.
Vēl viena interesanta lieta ir tā, ka lielākoties šādus viendaļīgus peldkostīmus piedāvā sporta apģērbu ražotāji – “Dolfin“, “Speedo“, “TYR“, “Nike“. Zīmols “Arena” šobrīd nodrošina vislielāko izvēli ASV, bet “Adidas” ir pieprasītākais zīmols Lielbritānijā.
Protams, tas nenozīmē, ka bikini pilnībā zaudējuši savu ietekmi un popularitāti, vienkārši šobrīd pieprasītāki ir tieši šie kopējie/viendaļīgie peldkostīmi, kas mums ļauj brīvi kustēties, nedomājot par to, vai kāda no bikini daļām pēkšņi neizdomā dzīvot pati savu dzīvi. Var teikt, ka šie kopējie peldkostīmi ir kā tik mīļās jogas bikses, kuras negribas mainīt ne pret ko.