Domājot par apkārtējo vidi un tās saglabāšanu, Dānijas koncerns “Carlsberg Group” līdz 2030. gadam apņēmies kļūt par vienu no līderiem atbildīga biznesa īstenošanā. Uzņēmums ir izveidojis ambiciozu uzņēmējdarbības stratēģiju, kura nodrošinās koncerna darbību atbilstoši augstākajiem globālajiem ekoloģijas standartiem.

 

Līdz 2030. gadam “Carlsberg” savās alus darītavās plāno likvidēt oglekļa izmešus, kā arī uz pusi samazināt ūdens patēriņu. Tāpat starpposmā līdz 2022. gadam ir paredzēta pāreja uz tikai un vienīgi atjaunojamās elektrības izmantošanu visās alus darītavās. Ar šo paziņojumu “Carlsberg” ir noteicis ambiciozu attīstības virzienu arī citiem uzņēmumiem.

“Carlsberg Group” ilgtspējības programma “Kopā uz izsķirošu rezultātu!” ir atbilde tādiem globāliem izaicinājumiem kā klimata izmaiņas, ūdens trūkums un sabiedrības veselības jautājumi. Darbs saistībā ar klimata izmaiņām ir viens no ilgtspējīgas attīstības visbūtiskākajiem jautājumiem, un atbilstoši izvirzītiem mērķiem tos ir plānots sasniegt līdz 2022. un 2030. gadam. Šo programmu veido četri virsmērķi:  nekādas oglekļa dioksīda pēdas,  jebkāda ūdens izšķiešana, atbildīga alkohola patērēšana un izvairīšanās no nelaimes gadījumiem. Tā ir salāgota ar ANO Ilgtspējīgas attīstības mērķiem, un tās nolūks ir mazināt izmešus, vienlaikus ievērojot un pārsniedzot Parīzes Klimata līgumā paredzēto pamatlīmeni.

 

Nekādas oglekļa dioksīda pēdas

Klimata pārmaiņas ir viena no vissteidzamāk risināmajām problēmām pasaulē, un, kā norādīts Parīzes Klimata līgumā, uzņēmumiem ir aktīvi jārīkojas. “Carlsberg koncerns sadarbībā ar Oglekļa trestu, neatkarīgu bezpeļņas ekspertu, ir izvirzījis zinātniski pamatotus izmešu samazināšanas uzdevumus, kas palīdzētu ierobežot globālo sasilšanu līdz 1,5°C. Koncerns tiecas samazināt līdz minumam oglekļa izmešus savās alus darītavās līdz 2030. gadam un 100% paredzēt atjaunojamās elektrības izmantošanu savās alus darītavās – līdz 2022. gadam.

 

 

Nekādas ūdens izšķiešanas

Mūsdienās pasaulē ir pārāk daudz tādu jomu, kurās ūdens netiek apsaimniekots optimāli, un ūdens trūkums ir milzīga problēma. Sadarbojoties ar Pasaules Dabas fonda ekspertiem, “Carlsberg ir identificējis tās alus darītavas, kas atrodas liela ūdens trūkuma riska apgabalos, un ir izstrādājis īstenojamus uzdevumus ūdens izšķiešanas mērķa mazināšanai. Šie uzdevumi paredz ūdens lietojuma samazināšanu uz pusi visās alus darītavās līdz 2030. gadam un ūdens apsaimniekošanas uzlabošanu liela riska apgabalos ap konkrētajām alus darītavām.

 

Nekāda bezatbildīgas alkoholisko dzērienu lietošana

Pārmērīga alkohola lietošana un bezatbildīga rīcība, tāda kā auto vadīšana dzērumā un alkohola lietošana nepilngadīgu personu vidū, nenoliedzami ir jānovērš. Šīs parādības bieži ir sabiedrisku un individuālu faktoru sarežģīts apvienojums, un “Carlsberg sadarbojas ar starptautisku veselības un uzvedības zinātnes ekspertu komiteju, lai noteiktu darbības, kas atbalstītu veselīgu un atbildīgu patērētāju izvēli. Jaunie uzdevumi ietver 100% bezalkoholiskā alus izplatīšanas piedāvājumu līdz 2022. gadam, tādējādi paplašinot patērētāju izvēles iespējas un sniedzot atbildīgas alkoholisko dzērienu lietošanas vēstījumus.

 

Nekāda negadījumu kultūra

Ar darbu saistīti negadījumi ir nepieņemami, un darbinieku veselība un drošība vienmēr ir bijusi pirmajā vietā. “Carlsberg” cītīgi darbojas savas organizācijas ietvaros, lai nepieļautu un mazinātu šos nelaimes gadījumus. Jaunie uzdevumi ietver ikgadēju nelaimes gadījumu rādītāju ikgadēja skaita samazināšanos.

 

“Carlsberg Group” ir viena no vadošajām brūvētavu grupām pasaulē ar plašu alus un citu dzērienu zīmolu klāstu. Mūsu galvenais zīmols – “Carlsberg” – ir viens no vislabāk pazīstamajiem alus zīmoliem pasaulē, kas dibināts Dānijā jau 1847. gadā. Mūsu pārstāvētie zīmoli kā “Baltika”, “Carlsberg” un “Tuborg” zīmoli ir starp 8 lielākajiem alus zīmoliem Eiropā. “Carlsberg Group” strādā vairāk nekā 41 000 cilvēku, un grupas produkti tiek pārstāvēti vairāk nekā 150 valstīs.

youtube icon
Abonēt youtube