Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēde “Hesburger” Latvijas tirgū ieviesusi mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē, informēja “Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela.
Aplikācijā pieejami elektroniskie atlaižu kuponi, “Hesburger” ēstuvju atrašanās karte, informācija par produktu uzturvērtībām un citas noderīgas iespējas.
Latvija ir trešā valsts, kurā pieejama “Hesburger” aplikācija. Šogad jūlijā tā tika ieviesta Igaunijā, kur aplikācijas lejupielāžu skaits sasniedzis 40 000, bet pagājušā gada maijā aplikācija tika ieviesta Somijā, kur lejupielāžu skaits pārsniedzis 760 000.
Tuvāko gadu laikā aplikāciju plānots ieviest visās valstīs, kurās ir “Hesburger”, norādīja Salmela, atklājot, ka nākamā gada sākumā to plānots ieviest Lietuvā.
Jau vēstīts, ka pērn “Hesburger” apgrozījums Latvijā sasniedza 19,8 miljonus eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā 2015.gadā, Lietuvā apgrozījums pieauga par nepilnu ceturto daļu – līdz 17,9 miljoniem eiro, savukārt Igaunijā apgrozījums pērn bija 20,3 miljoni eiro, kas ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.
Ar zīmolu “Hesburger” darbojas vairāk nekā 400 struktūrvienību deviņās valstīs.