Tvitera lietotāji pamanījuši vairāku agrāk “Dienas” grupā ietilpušo reģionālo laikrakstu izdevēja SIA “Reģionu mediji” īpašnieka un valdes priekšsēdētāja Ulda Salmiņa bloga ierakstu, kurā viņš atklāj, kāpēc, viņaprāt, neieguva Latvijas Radio vadītāja amatu. Salmiņš pieņem, ka daudziem radies nepatiess priekšstats par viņu, viņš tiek uzskatīts par “oligarhu sūtīto menedžeri”, tāpēc, atspēkojot savu reputāciju, viņš nolēmis atklāt visas aizkulises par savu darbu laikrakstā “Diena”. 

Viņš min iemeslus, kāpēc piekritis kļūt par AS “Diena” valdes priekšsēdētāju, kā ekspremjers Andris Šķēle un toreizējais politiķis Ainars Šlesers centies ietekmēt laikraksta reakcionāro viedokli un par saviem centieniem noturēt “Dienas” demokrātiskās vērtības. Salmiņš savu bloga ierakstu velta bērniem, lai viņi un arī citi uzzinātu, ka viņa nodoms nekad nav bijis sagraut Latvijas Radio vai laikrakstu “Diena”.

Bloga ierakstu pamanījis Baltijas jūras telpiskās plānošanas iniciatīvas VASAB sekretariāta vadītājs Tālis Linkaits.

Arī digitālā mārketinga speciālists Jānis Polis pamanījis Salmiņa ierakstu.

Bijusī izdevniecības “Dienas žurnāli” vadītāja Inga Gorbunova apliecina, ka rakstītajam var ticēt.

 

Teiktam līdz galam nenotic žurnālists Jānis Sildniks.

Žurnāla “Ir” galvenā redaktore Nellija Ločmele novērtē Salmiņa atklātību.

Kritiski izsakās mediju nozarē strādājošais Uldis Varnevičs.

Tvitera lietotājs “Man Nav Vienalga” visā notikušajā meklē morāli.

Būvakustiķis Arturs Pērkons prognozē, ka bloga ierakstā pieminētajiem varoņiem būs vēlme atbildēt Salmiņam.

 

Saistītās tēmas: "oligarhu sūtītais menedžeris"

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube