Akcijā “Melnā piektdiena” interneta veikals “1A.lv” vienas dienas laikā saņēma teju 5000 pasūtījumu par kopējo summu 500 000 eiro, kas ir divas reizes vairāk nekā pērn, aģentūru LETA informēja “1A.lv” mārketinga direktors Normunds Namnieks.
Viņš vēstīja, ka akcija “Melnā piektdiena” jeb “Black Friday” kopš 2005.gada ir bijusi viena no lielākajām iepirkšanās dienām ASV, kas pēdējo gadu laikā kļuvusi populāra arī Latvijā.
Apkopojot “1A.lv” akcijas laikā pirktāko preču kategorijas, visvairāk iegādātas rotaļlietas, parfimērijas un kosmētikas produkti un dažāda veida tehnika – viedtālruņi, datortehnika un dažādas sadzīves preces.
Interneta veikalu pārvaldošā uzņēmuma SIA “Mobilukss” valdes loceklis Mareks Zuika pauda pārsteigumu par šogad akcijas laikā novēroto klientu interesi, jo iepriekšējos gados tā nebija tik milzīga. “Lielākais gandarījums, ka šī, pat nedaudz negaidīti populārā akcija, ļāva mums reālos “kaujas” apstākļos pārbaudīt savas modernizētās noliktavas gatavību operatīvi apstrādāt milzīgu daudzumu pasūtījumu un veiksmīgi tās izsūtīt visiem klientiem, ko bija īpaši svarīgi pārbaudīt pirms decembra iepirkšanās buma” uzsvēra Zuika.
Viņš norādīja, ka šā gada laikā, strādājot pie uzņēmuma attīstības, viena no uzņēmuma prioritātēm bija noliktavas modernizācija, kurā investēti aptuveni 200 000 eiro. “Noliktavas platība palielināta par 2000 kvadrātmetriem, tāpēc vairums preču no ražotājiem jau ir iegādātas rezervē un preču piegāde tiek nodrošināta tajā pašā dienā. Tāpat ieviesta pilnīgi jauna un jaudīga noliktavas programmatūra, kas ļauj apstrādāt trīs reizes lielākus apjomus pie vienāda resursu skaita,” sacīja “Mobilukss” valdes loceklis.
Uzņēmuma attīstība cieši saistīta ar patērētāju paradumu maiņu un straujo e-komercijas popularitātes pieaugumu globālā mērogā. Vēl joprojām nemainīgi biznesa veiksmīgai darbībai un klienta lojalitātei ir svarīgs trīs faktoru kopums – ātrums, ērtums un serviss, kas arī ir uzņēmuma galvenie vadmotīvi. Patlaban “1A.lv” savas pozīcijas nostiprinājis visās trijās Baltijas valstīs. Ņemot vērā uzņēmuma operatīvos datus, prognozēts, ka šā gada pārdošanas apjomi pieaugs par aptuveni 35%, sasniedzot 60 miljonus eiro.
Kā liecina “Firmas.lv” informācija, “Mobilukss” apgrozījums pērn bija 31,512 miljoni eiro, kas ir par 37% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 6,9% un bija 33 320 eiro.
“Mobilukss” dibināts 2002.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 110 000 eiro. “Mobiluksa” īpašnieki ir uzņēmuma valdes loceklis Zuika – 55%, uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Genadijs Skrinniks – 25% un Kaspars Polis – 20%.
“1a” grupa pārvalda arī Lietuvas interneta veikalu “1a.lt”, kā arī Igaunijas lielāko interneta veikalu – “1a.ee”.