Apģērbu ražotājs ”H&M” savā oficiālajā mājaslapā, kurā ir iespējams iegādāties apģērbu, ievietojis divdomīgu attēlu. Respektīvi, ”H&M” piedāvājis iegādāties džemperi, uz kura rakstīts ”Coolest Monkey In The Jungle”, kas tulkojumā no latviešu valodas nozīmē – ”Stilīgākais pērtiķis džungļos”.

Credit: H&M

Tas gan, iespējams, nebūtu nekas īpašs, ja šo džemperi konkrētajā attēlā nebūtu uzvilcis melnādains zēns. Tas automātiski cilvēkiem ir izraisījis rasistiskas asociācijas, par ko sociālajā tīklā ”Twitter” apģērbu ražotājs saņēma pamatīgu kritikas vilni.

Tviterī ļoti populārs kļuvis tēmturis #coolestmonkeyinthejungle, turklāt, to ierakstot meklētājā, pirmais oficiālais konts, kas tiek piedāvāts, ir ”H&M”.

https://twitter.com/chris_altnord/status/950442039258374145

https://twitter.com/WhereistheBuzz/status/950459709928042498

Tā ir tikai neliela daļa no cilvēku reakcijām, kas tika paustas sociālajā kanālā. Ņemot vērā sacelto rezonansi, ”H&M” likvidēja attēlu ar melnādaino zēnu, bet publicēja tikai paša džempera attēlu.

”H&M” pārstāvis gan pēc tam atbildēja, ka attēls ticis izņemts un uzņēmums atvainojās ikvienam, kurš ticis aizskarts.

Saistītās tēmas: H&MRasisms

youtube icon
Abonēt youtube