28. februārī, Parīzes modes nedēļas laikā tika demonstrēta 2018. gada H&M Studio „see now, buy now” formāta kolekcija, ko iedvesmojusi Japānas urbānā izsmalcinātība un patiesais minimālisms.

 

Pasākums noritēja Parīzes Dekoratīvās mākslas muzejā, kā telpas bija pilnībā pārveidotas, radot modernizētu arhetipisko japāņu interjeru ar raksturīgajiem tatami paklājiem un izteiksmīgām ikebana kompozīcijām. Vispirms viesi, kuru vidū bija arī Naomi Harisa, Aleksa Čanga un Džoana Smolsa, baudīja izsmalcinātas japāņu vakariņas, pēc kurām viņu priekšā galdiņu veidotajā labirintā norisinājās modes skate. Jaunās H&M Studio kolekcijas apģērbam raksturīgi tīri silueti, brīva noskaņa un izteiksmīga abstrakta apdruka, kas radīta, iedvesmojoties no japāņu rakstības sistēmas. Līdzsvaroti izmantoto minimālisma stila dizainu, tīrās krāsas un kustību brīvību papildina darba apģērbam raksturīgie piegriezumi, brīvi krītoši audumi un izteiksmīgi adījumi. Modes skatē piedalījās daudz dažādu modeļu, to vidū bija arī Adova Aboa, Ambera Valeta, Greisa Elizabete un Edija Kempbela. Uzreiz pēc modes skates 200 viesus ar dinamisku uzstāšanos pārsteidza deju grupa Strawhatz „Bija aizraujoši redzēt mūsu spēcīgo pieteikumu ar japāņu dizaina iedvesmotām apdrukām, krāsām un tīriem siluetiem. Autentiskajā interjerā, ko papildināja galda klājums, rotājumi un citas detaļas, kolekcija mirdzēja klusā izsmalcinātībā, mēs ar nepacietību gaidām, kad redzēsim mūsu klientus visā pasaulē kombinējam savu iecienītāko tās apģērbu,” saka Pernilla Volfārta, H&M Dizaina vadītāja. H&M Studio ir nozīmīga jaunās sezonas H&M kolekcija, to veidojusi atsevišķa un aizrautīga dizaina komanda. Modes skatē demonstrētais sieviešu un vīriešu apģērbs uzreiz pēc tās beigām kļuva pieejams tiešsaistē hm.com, bet veikalos visā pasaulē tas ir pieejams no šodienas, 1. marta.

Saistītās tēmas: H&M StudioParīzes modes nedēļa

youtube icon
Abonēt youtube