Pateicoties karstajai un garajai vasarai, Latvijas iedzīvotāji izbaudīja ne vien Vidusjūrai raksturīgu klimatu, bet šajā laikā arī ievērojami papildināja savu ēdienkarti ar dažādiem atvēsinošiem jaunumiem, saka SIA Rimi Latviavecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Anete Ezeriete.
Ievērojamu pieaugumu vasarai raksturīgo produktu vidū piedzīvojis saldējums, kura pārdošanas apjomi, salīdzinot ar pērnā gada vasaru, pieauguši pat par 50%, liecina Rimiapkopotā informācija. «Jāatzīmē, ka šogad Latvijas iedzīvotāji vairāk izvēlējušies dažādus jaunumus šajā grupā. Pircēju vidū audzis pieprasījums pēc sorbertiem un saldētām sulām, gan saldējumiem ar eksotiskām garšām, piemēram, mango un persiku,» tā Ezeriete.
«Aizvien biežāk redzam, ka klienti mūsu veikalos labprāt vēlas izmēģināt dažādus jaunumus. Noturīgais siltums ir ļāvis mums šogad daudz eksperimentēt svaigo produktu kategorijā, piedāvājot ne tikai tradicionālus, bet arī nišas jaunumus, piemēram, produktus, kuri nesatur laktozi, ir ar samazinātu cukura daudzumu un citus,» skaidro Rimi Latvia kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.
Šī vasara bijusi veiksmīga arī dažādu skābpiena produktu ražotājiem, kopumā palielinot pārdošanas apjomus par 40%. Piemēram, kefīrs, kas tradicionāli tiek izmantots auksto zupu pagatavošanā, šovasar pārdots pa 40% vairāk nekā pērnā gada vasarā. Arī paniņas, rjaženkas un dažādi dzeramie jogurti aizvien biežāk nokļuvuši iepirkumu grozos, pārdošanas apjomu šogad palielinot par piekto daļu. Sortimentā ienāca arī vairāki jaunumi, apvienojot dažādas jaunas garšas, piemēram, biezpiena sieriņš ar grieķu jogurtu, turku jogurts, kā arī dažādi dzērieni ar paaugstinātu proteīna saturu, liecina apkopotā informācija.
«Pozitīva tendence ir pieprasījuma pieaugums pēc salātu kefīriem, kas audzis par 40%, ļaujot domāt, ka pircēji izvēlas veselīgāku alternatīvu salātu pagatavošanā,» vēsta Rimiapkopojums.
Ziņo: BNN