Latvijas dzelzceļa (LDz) šefs Edvīns Bērziņš nevar nezināt, ka Latvijas Republikas likumi valsts stratēģiski svarīgo uzņēmumu privatizāciju aizliedz, un šāda veida jautājumi ir tikai un vienīgi Saeimas kompetencē. Tas liek domāt, ka Bērziņa paziņojumi pēc satiksmes ministra neuzticības izteikšanas LDz valdei ir bijusi klaja sabiedrības maldināšana, un tā, šķiet, nāk no Ventspils puses, raksta portāls ventspilnieks.lv, raksta ziņu portāls Baltic News Network (BNN).

Jāatzīmē, ka pēc satiksmes ministra Tāļa Linkaita izteiktās neuzticības LDz valdes priekšsēdētājam Bērziņam un vēl diviem tās locekļiem, Bērziņš sacīja, ka ministra paziņojumi «ir vērsti uz mērķtiecīgu LDz sagatavošanu privatizācijai».

Izmisīgais mēģinājums «pārslēgt pārmijas» uz «slēpto privatizāciju».

Ventspilnieks.lv atgādina neseno atklājumu, ka pirms sešiem gadiem LDz bez konkursa ar privātu firmu Composite Constructions vienojies par prettrokšņu aizsargsienas būvniecību Šķirotavas stacijā, pārskaitījis tai pusmiljona eiro avansu, firma naudu aizskaitījusi divām Honkongā reģistrētām firmām, kuru darbības profils bija nanotehnoloģijas, un …viss. «Sienas nav, naudas arī, bet Eiropas līdzfinansējumu LDz nācās atdot atpakaļ.»

Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.

 

Ziņas avots: BNN

Saistītās tēmas: Aivars LembergsLDZ

youtube icon
Abonēt youtube