Sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos, kad pāris mēnešu laikā aptuveni desmit tūkstoši cilvēku zaudējuši darbu un daudziem citiem mazinājušies ienākumi, Bigbank ziņo, ka nolēmusi sniegt palīdzīgu roku arī tiem kredītņēmējiem, kuri jau kavējuši maksājumus un uzkrājuši parādu.

“Būtībā šobrīd neveiktie maksājumi tiek pārnesti uz vēlāku laiku, kā rezultātā sākotnējā līgumā paredzētais ikmēneša maksājums nepieaug un, beidzoties kredīt-brīvdienām, paliek iepriekšējā apmērā. Lai banka spētu šo risinājumu sniegt, klientam tikai jāsazinās ar banku,” skaidro bankas pārstāvji.

Kredīt-brīvdienas būs pieejamas arī tiem cilvēkiem, kuri kavējuši maksājumus un uzkrājuši parādu

Vienlaikus teikts, ka turpmāk līdzīga iespēja būs arī tiem, kuri jau ir nonākuši finansiālās grūtībās un kuriem nav izdevies savlaicīgi veikt aizdevuma atmaksu saskaņā ar maksājumu grafiku. Proti, kredīt-brīvdienas būs pieejamas arī tiem cilvēkiem, kuri kavējuši maksājumus un uzkrājuši parādu. Bigbank izstrādājusi īpašu piedāvājumu, kas nepadarīs kredīta atmaksāšanu par smagu slogu.

Piedāvājums paredz nesamaksāto un uzkrāto procentu atlikšanu, vienlaikus piešķirot pamatsummas kredīt-brīvdienas un pagarinot aizdevuma atmaksāšanas termiņu par kredīt-brīvdienu termiņu. Tādējādi klientam vairs nebūtu kavēto maksājumu un ikmēneša maksājums kredīt-brīvdienu termiņa laikā būtu tikai aizdevuma procentu apmērā. Pēc ienākumu atjaunošanās klients turpinātu maksāt ikmēneša maksājumus iepriekšējā apmērā. Lai banka spētu šo risinājumu sniegt, klientam tikai jāsazinās ar banku.

“Aizdevēji parasti stingri vērtē kredīta atmaksāšanas disciplīnu un attieksme pret kavētājiem ir vēl stingrāka un nepielaidīgāka. Taču šobrīd piedzīvojam laikus, kad daļa kredītņēmēju ir neapskaužamā situācijā ne viņu apzinātas rīcības vai vainas dēļ. Šādos apstākļos mūsu pienākums ir maksimāli palīdzēt šiem cilvēkiem.

“Esam nolēmuši piedāvāt kredīt-brīvdienas visiem mūsu klientiem, neatkarīgi no tā, vai līdz šim maksājumi ir veikti savlaicīgi vai ar kavējumu. Bigbank durvis ir atvērtas ikvienam finansiālās grūtībās nonākušajam. Zvaniet, rakstiet, stāstiet par grūtībām un kopīgiem spēkiem noteikti radīsim risinājumu,” aicina Bigbank Latvija vadītājs Ģirts Kurmis, piebilstot, ka klienti var rēķināties ar izprotošu attieksmi ne vien ārkārtas situācijas laikā, bet arī pēc tās.

Saistītās tēmas:

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase
youtube icon
Abonēt youtube