Nekustamo īpašumu attīstītāja “Bonava Latvija” pārdoto dzīvokļu skaits šī gada trešajā ceturksnī, salīdzinot ar šo pašu laika periodu pērn, pieaudzis par 117%, informē pārstāvji.

Lai gan COVID-19 uzliesmojuma sākumposmā daļa potenciālo klientu bija piesardzīgi, patlaban aktivitāte ir krietni pārsniegusi pirmskrīzes laiku. Lielā mērā tas saistīts ar cilvēku vajadzību pēc jauniem mājokļiem, kā arī “Bonava Latvija” būvniecības apjomu palielināšanos. Šogad aktīvi turpinājās tādu projektu attīstība kā “Dreilinga mājas”, “Krasta kvartāls”, “Fjordi” un “Pagalms 2.0”.

“Bonava Latvija” valdes priekšsēdētājs Mareks Kļaviņš norāda: “COVID-19 laiks ne tuvu nav beidzies, ienesot ikdienā arvien jaunus izaicinājumus un mācības. Ja gada sākumā cilvēki bija piesardzīgāki, ierobežojot tēriņus, tad šobrīd ir iestājusies zināma stabilitāte, un klienti jau droši liek lietā ietaupītos līdzekļus, iegādājoties lielus pirkumus ar skatu nākotnē. Jāņem vērā, ka dzīvojamais fonds noveco, tāpēc vēlme pēc jauna mājokļa pieņemas spēkā.”

Atšķirībā no pagājušā gada, šogad cilvēki krietni biežāk izvēlas dzīvokļus vēl negatavos projektos. Salīdzinājumā ar pērno gadu, šajā segmentā apjomi pieauguši par teju 150%. “Tas saistīts ne tikai ar klientu uzticību “Bonava Latvija” radīto mājokļu kvalitātei, bet arī ar kritiski mazo piedāvājumu tirgū kopumā. Šogad daudz aktīvāk pirkti mājokļi projektos, kas atrodas tālāk no Rīgas centra, piemēram, “Dreilinga mājas”. Cilvēku mobilitāte savienojumā ar darbu no mājām vairojusi vēlmi iegādāties mājvietu nedaudz tālāk no centra, kur joprojām ir augsta līmeņa kvalitāte, bet jau par draudzīgāku cenu,” skaidro uzņēmumā.

Jaunie apstākļi, ko radījusi pandēmija, ir ieviesuši izmaiņas arī attiecībā uz pircēju vēlmēm pēc funkcionalitātes.

“Darbs no mājām daudziem licis saskarties ar iepriekš nepiedzīvotu realitāti, tāpēc īpaši svarīgs parametrs ir ērtības, kas ilgstošu uzturēšanos mājās padara patīkamāku. Ņemot vērā, ka paralēli darba pienākumiem vecākiem nācās un arī nāksies palīdzēt saviem bērniem mācībās, liela daļa izvēlas, piemēram, nevis lielāku divistabu dzīvokli, bet tādas pašas platības trīsistabu dzīvokli. Tāpat klientiem ir svarīgi, lai mājvieta būtu funkcionāli ērta un komfortabla arī detaļās, piemēram, liela nozīme ir skaņas izolācijai, lai pēc iespējas mazāk būtu dzirdami kaimiņi,” skaidro M. Kļaviņš.

Foto: Unplash.com

Saistītās tēmas:

youtube icon
Abonēt youtube