Turpmāk Swedbank klienti savā internetbankā varēs ne tikai apskatīt konta bilanci un iegūt konta pārskata informāciju, bet arī ierosināt maksājumus no saviem kontiem bankā Citadele, neizejot no Swedbank internetbankas, informē bankā.
“Klienti aizvien vairāk novērtē iespējas pārvaldīt dažādās bankās esošos kontus vienā internetbankā – pēdējo mēnešu laikā Swedbank klienti ir ierosinājuši vairāk nekā 1 miljonu maksājumu ar ikmēneša apgrozījumu, kas pārsniedz 53 miljonus eiro. Mūsu pieredze liecina, ka atvērtās sadarbības platformas iespējas ļauj klientiem nodrošināt ērtākus un labāk integrētus pakalpojumus, tādēļ mēs turpināsim attīstīt sadarbību un radīt aizvien jaunas ērtības klientiem,” stāsta Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
Jāmin, ka Swedbank kā viena no pirmajām bankām Eiropā sāka īstenot otrās Maksājumu pakalpojumu direktīvas (PSD2) prasības 2019.gada sākumā, izmantojot atvērtās sadarbības platformas (Open banking) radītās iespējas. Bankas ieviestie risinājumi ļauj klientiem apskatīt savu citās bankās esošo kontu bilanci Swedbank internetbankā.
Šobrīd Swedbank aktīvi izmanto citu pakalpojumu sniedzēju izstrādātās API (Application programming interface) un darbojas kā trešās puses pakalpojumu sniedzējs, piedāvājot saviem klientiem jaunas iespējas, piemēram, ļaujot e-komercijas klientiem saņemt maksājumus no citām bankām, izmantojot daudzbanku API, stāsta bankā.
Lai piekļūtu konta pārskata informācijai no bankas Citadele, Swedbank privātajiem un korporatīvajiem klientiem ir jāpievienojas savai internetbankai un jāizvēlas iespēja Konta pārskats, kas atrodama izvēlnes Maksājumi, konti cilnē Konti.
Citas bankas konta pārskatu var apskatīt, izvēloties attiecīgo kontu IBAN lauciņa nolaižamajā sarakstā.
Tāpat, ja Swedbank klients vēlas ierosināt maksājumu no konta citā bankā, klientam jāpievienojas internetbankai un izvēlnē Maksājumi, konti jāizvēlas iespēja Jauns maksājums. Pēc tam maksājuma uzdevuma formas lauciņa Maksāt no konta nolaižamajā sarakstā jāizvēlas attiecīgais konts citā bankā. Pēc maksājuma ierosināšanas klients tiks aicināts apstiprināt maksājuma uzdevumu, izmantojot otras bankas autentifikācijas metodi.
Jāatzīmē, ka Swedbank klientiem, kuri vēlas apskatīt konta pārskatus vai izmantot citas atvērtajos banku datos balstītās funkcijas, otras bankas konts vispirms ir jāpievieno savā Swedbank internetbankā sekojoši: Maksājumi, konti – Konti – Pievienot kontus no citām bankām.
Foto: Unplash.com