Šis gads ir bijis izaicinājumiem pilns un neparedzams, tāpēc svētku laiks šogad ir īpaši gaidīts katrā ģimenē. Ar Ziemassvētku tradīcijām bagātais zīmols Coca-Cola aicina novērtēt mūsu tuvinieku klātbūtni gan klātienē, gan virtuāli, jo vislabākā dāvana, ko varam dāvināt ikvienam Ziemassvētku laikā, esam mēs paši. Lai manifestētu tuvības svarīgumu un iezīmētu 100 gadus ar Coca-Cola Ziemassvētkos, zīmols radījis aizkustinošu kampaņu, sadarbojoties ar Oskara godalgām apbalvoto Jaunzēlandes izcelsmes režisoru Taiku Vaititi (Taika Waititi).
https://www.youtube.com/watch?v=-fbf6vnxo00&feature=emb_title
Gadu desmitiem televīzijas ekrānos ir parādīti daudzi neaizmirstami Ziemassvētku mirkļi, ko radījis zīmols Coca-Cola, sākot no Ziemassvētku vecīša debijas pirms gandrīz 90 gadiem, ikoniskās Ziemassvētku kravas mašīnas ar “Svētki tuvojas” melodiju, līdz pat iecienītajām leduslāču reklāmām. Šī gada kampaņa sagaida Ziemassvētku vecīti atpakaļ kā mūsu mīļāko svētku varoni.
Jaunā 2020.gada globālā svētku reklāma “Vēstule”, atklāj Ziemassvētku burvību cerību pilnā pasakā par tēva neizsīkstošo mīlestību pret meitu un piedzīvojumiem pilno ceļojumu, lai piepildītu meitas Ziemassvētku vēlēšanos.
Tas atdzīvina vēstījumu “Šajos Ziemassvētkos dod kaut ko, ko vari dot tikai Tu – sevi pašu,” mudinot cilvēkus būt patiesi klātesošiem vienam ar otru.
Nele Normaka (Nele Normak), Coca-Cola komunikācijas vadītāja Baltijā, stāsta: “Coca-Cola saikne ar Ziemassvētkiem ir īpaša, un mēs esam ļoti lepni par zīmola spēcīgo mantojumu un tradīcijām šajā gada laikā. Mēs ceram, ka ar jauno Ziemassvētku kampaņu, kurā attēlots mūsu ikoniskais un iemīļotais Ziemassvētku vecītis, sniegsim svētku sajūtu ikkatram šī gada noslēgumā, kas ir bijis pārbaudījumiem pilns tik daudziem cilvēkiem visā pasaulē. Kampaņas vēstījums ir par to, kā novērtēt un būt kopā ar tiem, kurus mīlam, gan virtuāli, gan fiziski, jo vislabākā dāvana, ko varam dāvināt ikvienam Ziemassvētku laikā esam mēs paši.”
Simts gadu Ziemassvētku kopā ar Coca-Cola
Kamēr jaunā kampaņa uzsāk svētku sezonu, iepazīstināsim jūs ar trīs faktiem, kurus daudzi nemaz nezina par šiem 100 aizvadītajiem Ziemassvētkiem kopā ar Coca-Cola:
Mākslinieks Hadons Sandbloms (Huddon Sundblom), kurš radīja Coca-Cola Ziemassvētku vecīti, sākotnēji gleznoja vecīša smaidīgo seju pēc drauga, pensionēta pārdevēja Lū Prentisa (Lou Prentiss) dzīvespriecīgajām, nedaudz krunkainajām iezīmēm.
Pēc L. Prentisa aiziešanas mūžībā, H. Sandbloma paziņa ieteica, ka nav labāka pēcteča par pašu mākslinieku. Kad H. Sandbloms ieskatījās spogulī, viņam bija jāpiekrīt. Viņš vairs nemeklēja citu modeli.
Kā liecība par Coca-Cola Ziemassvētku vecīša sērijas ietekmi, H. Sandbloma vecīša gleznas ir izstādītas vairākos prestižos muzejos, iepirkšanās mekās un iecienītās vietās, tostarp Luvrā Parīzē, Ontario Karaliskajā muzejā Toronto, Zinātnes un rūpniecības muzejā Čikāgā, Isetan universālveikalā Tokijā un NK universālveikalā Stokholmā.
H. Sanbloma Ziemassvētku vecītis ne tikai ieveda patērētājus svētku laikā visā pasaulē, bet viņa rotaļlietas atspoguļoja arī tā brīža dāvanu tendences. Agrīnā reklāmā Ziemassvētku vecītis atstāj koka rotaļlietas un lelles zem eglītes, bet 20. gs. 30.gadu beigās, vecītis jau spēlējas ar elektrisko vilcienu komplektu un helikopteru. Pat Otrā pasaules kara laikā Ziemassvētku vecītis savā maisā nēsāja kara obligācijas, lai atbalstītu kara centienus.