Foto: Pexels
Starptautiskais pārtikas un dzērienu uzņēmums Paulig nolēmis pamest Krieviju, informē uzņēmumā.
Šobrīd tiek gatavots šim procesam nepieciešamo darbību grafiks, lai visu veiktu, vadoties pēc līgumiem ar Paulig darbiniekiem, klientiem Krievijā un vietējiem tiesību aktiem.
Paulig ieņēmumi Krievijā veido aptuveni 5% no kopējiem uzņēmuma ieņēmumiem. Aptuveni 170 kilometrus no Maskavas – Tverā – atrodas viena no Paulig kafijas grauzdētavām, kur saražotā produkcija galvenokārt tiek pārdota Krievijā.
Šeit strādā aptuveni 200 cilvēku, norāda uzņēmums.
Paulig ir ģimenes uzņēmums, kas tirgo pārtiku un dzērienus, veido jaunu, ilgtspējīgu pārtikas kultūru – tādu, kas ir labvēlīga gan cilvēkiem, gan planētai. Tas nodrošina visu, kas ir garšīgs: kafiju un dzērienus, Tex Mex un garšvielas, uzkodas un augu izcelsmes produktus, norāda pārstāvji.
Uzņēmuma zīmoli ir Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green, Poco Loco un Liven. Paulig pārdošanas apjoms 2020.gadā sasniedza 920 miljonus eiro. Uzņēmumam ir 2 400 kaislīgu darbinieku 14 dažādās valstīs, kuri strādā ar uzņēmuma mērķi, lai dzīve būtu pilna ar garšu.
Kā zināms, ka arī virkne citu uzņēmumi pametuši Krievijas tirgu, reaģējot uz Krievijas iebrukumu Ukrainā.
Par Krievijas boikotu iepriekš paziņojusi virkne Eiropas un ASV lieluzņēmumu, ieskaitot H&M, Boeing, Sabre, Spotify, Volkswagen Group, Mercedes-Benz Group, Mango, Apple, Nike, Ikea un citi.