Publicitātes foto

Paplašinot zīmola “Akropole” izmantošanu, no ceturtdienas, 10.marta, tirdzniecības centrs “Alfa” ir oficiāli mainījis nosaukumu, kļūstot par “Akropole Alfa”. Savukārt iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” turpmāk būs “Akropole Rīga”.

“Vienotā zīmola ieviešanas process ir veiksmīgi noslēdzies un no šodienas šķiram jaunu lapaspusi, iedzīvotājiem piedāvājot plašu veikalu, izklaides iespēju un pakalpojumu klāstu jau divos “Akropole” iepirkšanās centros Latvijā – “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Mūsu vīzija par iepirkšanās centru nākotni un vēl lielākām attīstības iespējām ir nemainīga, un mēs turpināsim strādāt pie dažādiem projektiem, lai mūsu apmeklētājiem piedāvātu vēl daudzveidīgāku iepirkšanās un izklaides pieredzi,” saka Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

“Darbs pie vienotās “Akropole” zīmola ieviešanas ilga vairākus mēnešus, izstrādājot vienotu dāvanu karšu sistēmu, attīstot jaunu mājaslapu, un integrējot “Akropole” zīmola elementus iepirkšanās centrā “Akropole Alfa”. Lai gan šo pavasari un ilgi lolotās pārmaiņas mēs esam sagaidījuši ar pavisam citu noskaņojumu nekā iepriekš iedomājāmies, ticam, ka rīdziniekus un Rīgas viesus šīs pārmaiņas patīkami iepriecinās,” saka Zane Kaktiņa, iepirkšanās centra “Akropole Alfa” vadītāja.

Apmeklētāji un garāmgājēji jau var pamanīt “Akropole Alfa” jaunā nosaukuma izkārtnes uz iepirkšanās centra fasādes. Vizuālas izmaiņas, kas veiktas saskaņā ar “Akropole” zīmola vadlīnijām, ir redzamas arī iepirkšanās centra interjerā.

No šodienas ir ieviesta arī vienota “Akropole” dāvanu karšu sistēma. Dāvanu kartes var iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros.

Kā ziņots iepriekš, nosaukuma maiņa ievieš izmaiņas arī sociālo tīklu kontos un citos komunikācijas materiālos. Šodien savu darbību sākusi arī jaunā vienotā mājaslapa www.akropolelatvija.lv, kurā vienuviet iespējams uzzināt aktuālo informāciju par abiem iepirkšanās centriem Rīgā – to jaunumiem, darbalaikiem, iepirkšanās un izklaides iespējām.

youtube icon
Abonēt youtube