Foto: Olivier Hoarau/Flickr
Pateicoties atceltajiem ar Covid-19 pandēmiju saistītajiem ierobežojumiem visā pasaulē un mazākai neskaidrībai, Latvijas lidsabiedrība airBaltic ziņo par pozitīvu biļešu rezervēšanas tendenci. Uzņēmums novēro stabili augošu pieprasījumu, kā arī pasažieru rīcība pakāpeniski atgriežas pirmspandēmijas līmenī.
Līdz šim 2022.gadā airBaltic pārvadājusi vairāk nekā 2,6 miljonus pasažieru, kas jau ir vairāk, nekā lidsabiedrība pārvadāja katrā no iepriekšējiem diviem gadiem 12 mēnešos kopumā. Šie rezultāti norāda uz izteiktu pieprasījumu pēc ceļojumiem. Salīdzinājumā ar iepriekšējiem diviem gadiem airBaltic saskata tendenci, ka pasažieri ir daudz pārliecinātāki un mazāk piesardzīgi attiecībā uz turpmāko ceļojumu plānošanu – viņi veic biļešu rezervāciju krietni agrāk, iegādājas dažādus papildu pakalpojumus, lai atvieglotu ceļojumu un tamlīdzīgi.
Lidsabiedrība novērojusi arī pirmspandēmijas periodam līdzīgu tendenci, pasažieriem rezervējot biļetes īpašiem brīžiem un svinībām, piemēram, skolēnu brīvlaikam rudenī, vasaras saulgriežu brīvdienām, slēpošanas ceļojumiem ziemā un tamlīdzīgi. Atpūtas braucienus joprojām pasažieri turpina rezervēt laicīgāk nekā, piemēram, īso brīvdienu vai biznesa ceļojumus.
Lasiet arī: Austrumu horoskops 2023.gadam
Tāpat airBaltic informē, ka ir uzsākusi savu līdz šim lielāko izpārdošanu, piedāvājot biļetes ar 17 eiro sākumcenu. Līdz izpārdošanas beigām šā gada 10.novembrī biļetēm visos 2023.gada airBaltic galamērķos ir fiksēta cena – 17, 27 vai 47 eiro (biļetes ar šādu cenu pieejamas ierobežotā daudzumā).