Publicitātes foto

Saldumu zīmols “Laima” turpina vizuālā veidola attīstību – pēc zefīru dizaina maiņas jaunais, vienotais un atpazīstamais iepakojuma dizains tagad ieviests arī vienā no nozīmīgākajām kategorijām – šokolādes konfekšu kārbām. Tās iegūst mūsdienīgu un elegantu izskatu, vienlaikus saglabājot zīmola “Laima” raksturīgos elementus, kas balstīti vēsturiskajā dizaina mantojumā un stiprina emocionālo saikni ar patērētājiem, informē uzņēmums “Orkla Latvija”.

Jaunais dizains palīdz nodrošināt kārbu izteiksmīgu atpazīstamību veikalu plauktos, stiprinot zīmola pozīcijas tirgū un atvieglojot izvēli patērētājiem, norāda uzņēmumā.

Konfekšu kārbu dizaina izstrāde un ieviešana ir daļa no “Laima” vizuālās transformācijas, kurā kopumā investēti teju 100 tūkstoši eiro. Šīs izmaksas ietver arī konfekšu kārbu dizaina attīstības investīcijas šokolādes kārbu iepakojuma ražošanai un dizaina izstrādei.

Jaunajā iepakojumā saglabāti zīmolam raksturīgie elementi – sarkanā krāsa, aplī izkārtotais logotips un balansētās līnijas. Vienlaikus dizains ir strukturētāks un skaidrāks, nodrošinot produktu izteiksmīgu atpazīstamību veikalu plauktos, skaidro uzņēmumā.

“Konfekšu kārbas ir viena no “Laima” nozīmīgākajām produktu kategorijām – tās veido vairāk nekā 15% no visa zīmola portfeļa. Vienlaikus uzņēmums ar tām ieņem teju 20% tirgus daļas, kas nodrošina stabilu otro vietu konfekšu kārbu segmentā Latvijā. Jaunā zīmola vizuālā identitāte ir būtisks ieguldījums šīs kategorijas tālākā attīstībā, tāpēc mums bija svarīgi, lai arī šo produktu dizains atbilst jaunajai zīmola valodai – skaidrai, vizuāli pārliecinošai un emocionāli atpazīstamai. Īpaši nozīmīga ir “Laima” Asorti kārba – mūsu vispieprasītākais produkts šajā kategorijā, kuras jaunais izskats vēl skaidrāk pasaka – arī klasika var mainīties, vienlaikus saglabājot to, ko cilvēki mīl un ir iecienījuši,” norāda “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja Laura Bagātā.

“Jaunais vizuālais veidols vēl vairāk uzsver zīmolam raksturīgo sarkano krāsu un apļveida logotipu kā atpazīstamus simbolus, taču tagad tie tiek izmantoti drosmīgāk un strukturētāk arī uz konfekšu kārbām. Produktu attēli uz iepakojuma ir īpaši izcelti, radot kārdinājumu to pēc iespējas ātrāk nogaršot. Savukārt nosaukumi uz iepkojumiem – tīri un viegli uztverami, kas kopējo dizainu padara harmonisku, izsmalcinātu un vienotu ne tikai starp konfekšu kārbām, bet arī visā produktu līnijā,” vizuālās izmaiņas skaidro uzņēmums.

Jaunā dizaina kārbas jau pieejamas veikalos.

Lasiet arī:

Saistītās tēmas: LaimaOrkla Latvija

youtube icon
Abonēt youtube