Festivālā “Staro Rīga”, apkopojot četru dienu balsojuma rezultātus portālā “www.riga.lv”, apmeklētājiem visvairāk patikusi “Gaismas odiseja”, kas ir “Kashuka” un “Untitled pasākums” veidotais video stāsts par gaismas ātrumu un tā netveramo būtību Rīgas kanālā.
Kā aģentūru BNS informēja festivāla sabiedrisko attiecību vadītāja Liene Ozola, lielu apmeklētāju ievērību izpelnījās arī Jāņa Pētersona, Jāņa Elsta un “Artistic 3D” gaismas priekšnesums “Mīlestības mozaīka” Esplanādē un portugāļu mākslinieku apvienības “Ocubo” un biedrības “Staro 100” interaktīvā, multimediālā instalācija “98 gaismas gleznas Latvijai”, kas aicināja gleznot ar gaismu uz Rīgas Svētā Pētera baznīcas fasādes.
Starptautiskajā programmā populārākie bija “Mans dārzs” no Francijas Rātslaukumā, “Garauši” no Austrālijas Doma laukumā un “Globoscope” no Francijas Bastejkalnā.
Pēc balsošanas rezultātiem par festivāla līdzdalības programmas “Rīgas karnevāls” populārākajiem gaismas objektiem skatītāji šogad atzinuši Liepājas pilsētas domes, Agneses Melbārdes un Riharda Zaļupes kopīgi veidoto objektu “Vēstījums no Liepājas”, sponsorēšanas mārketinga aģentūras “SponsorKing” un apdrošināšanas sabiedrības “Ergo” objektu “Staro droši”, kā arī Arta Dzērves uz aktīvās atpūtas centra “Joker klubs” veidoto objektu “Peldošais rifs”.
Šogad apmeklētāji ar saviem iespaidiem par festivālu aktīvi dalījušies sociālajos tīklos. Pavisam kopā, pievienojot mirkļbirku “#StaroRiga2016”, vietnē “Instagram” tika publicēti gandrīz 3000 fotogrāfiju. Visvairāk sociālajos tīklos iemūžinātie festivāla objekti šogad bija “Garauši” Doma laukumā, “Abažūru buķetes” Līvu laukumā un “98 gaismas gleznas Latvijai” uz Rīgas Svētā Pētera baznīcas fasādes.