Kompānija “Durex” laida klajā prezervatīvus ar negaidītu garšu – baklažānu. Par jaunu un, nebaidīsimies no šī vārda, pikantu produktu “Durex” paziņojis savā Twitter kontā ar apzīmējumu #BreakingNews.
Tomēr sociālā tīkla sekotāji neviennozīmīgi reaģējuši uz jaunumu . Viens lietotājs pat nospriedis, ka tādā veidā “Durex” nolēmis uz visiem laikiem atbiedēt cilvēkus no seksa, bet citi vispār uzstāja, lai šī absurdā reklāma ir izdzēsta no Twitter.
How to stop everyone from having sex ever again https://t.co/l73CPs6ypw
— Poulomi Das (@PouloCruelo) September 5, 2016
Tomēr ne bez ironijas – citi sāka uzjautrināties un iedomāties, kā varētu garšot pagatavots baklažāns no “Durex”.
Tomēr, kā vēsta britu avīze “Metro”, prezervatīvi ar baklažāna aromātu bija ne kas cits kā joks, tā mērķis – informācijas tehnoloģiju standarta kompāniju “Unicode” iekļaut satnadarta emociju apzīmējumā ar prezervatīva attēlu.
Need to know how Durex has cooked the aubergine. Hope it's charred over a griddle with olive oil and lemon. Ok bye. https://t.co/xkLunJvs3Q
— Josh Barrie (@joshbythesea) September 5, 2016