Jaunzēlandes pasta dienests kopā ar ātrās ēdināšanas tīklu KFC ir uzsācis reklāmas kampaņu, kurā piedāvā KFC pasūtījumu piegādi uz mājām.
Pasts cer, ka šī akcija kompensēs straujā klientu skaita samazināšanās zaudējumus. Ēdināšanas ķēde savukārt piesaista plašu piegādes tīklu, ko pasta pakalpojumi nevar nodrošināt sakarā ar to, ka vēstuļu sūtīšana zaudē aktualitāti.
Jaunzēlandes pasta dienesta pārstāvis Maiks Stjuarts (Mike Stewart) sacīja, ka pakalpojumu tiek plānots attīstīt ilgtermiņā. Un tā kā iedzīvotāju aktivitāte vēstuļu un paciņu sūtīšanā ir mazinājusies, pasts meklē citus veidus, kā nopelnīt naudu.
Tāpat jaunais piegādes pakalpojumu serviss cer ieviest papildu vakara maiņas, sniedzot darba iespējas studentiem un senioriem.