AS Pasažieru vilciens (PV) Latvijai vēlas iegādāties 32 jaunus elektrovilcienus, kuru piedāvātā līgumcena ir 225 303 262 eiro. Tā ir vairāk nekā trīs reižu lielāka summa nekā tā, ko Igaunija iztērēja par saviem elektrovilcieniem. «Problēma Latvijas gadījumā ir ne tikai tajā, ka valsts pārmaksātu, bet arī tas, ka «labo darbu čempioni» vispirms nopirktu vilcienus un tad domātu – kā mēs tos izmantosim, jo joprojām nav skaidrības, kā šie vilcieni darbosies – kuros virzienos kursēs, vai būs iespējams braukt vienā tīklā, vai būs jauni peroni,» intervijāintervijā ziņu portālam Baltic News Network (BNN) stāsta bijušais Latvijas satiksmes ministrs Anrijs Matīss.  VIDEO 

Bijušais satiksmes ministrs uzskata, ka Latvija jau sen ir pelnījusi jaunus elektrovilcienus, tomēr iepirkumos ir vairākas neskaidrības, kas rada bažas arī par kvalitātes kritērijiem, kā iepirkuma konkurss tiek nodots vērtēšanai.

«Ir neskaidrība par to, kā šie vilcieni darbosies: vai tiks izmantots jaunais tīkls? Kā vilcienu iegāde mijiedarbosies ar elektrifikāciju?» norāda Matīss.

Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.

 

Ziņas avots: BNN

Simona Šjadīte

Saistītās tēmas: Anrijs MatīsselektrovilvcieniSimona Šjadīte

youtube icon
Abonēt youtube