Publicitātes foto
Latvijas vadošais dārzeņu pārstrādes uzņēmums “Dimdiņi” publiskojis jaunu zīmola vizuālo identitāti. Rebrendings simbolizē uzņēmuma attīstību, kā arī apņemšanos doties zaļākā virzienā, rūpējoties par Latvijas dabu, norāda uzņēmumā.
“Mainās ne tikai mūsu vizuālā identitāte, mēs veicam arī investīcijas ilgtspējīgā attīstībā – uzstādām saules elektrostacijas, modernizējam ražošanas un notekūdeņu attīrīšanas sistēmas. Kopējā investīciju summa jau tagad sasniedz vairāk nekā 2 000 000 eiro, un darbi vēl turpinās,” saka uzņēmuma valdes locokelis Oskars Brediks.
Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā, vienlaikus izceļot “Dimdiņi” apņemšanos nodrošināt svaigus un kvalitatīvus produktus ar izcilu garšu, norāda uzņēmumā.
“Mēs esam latvisks uzņēmums, tāpēc ražojot augstākās kvalitātes produkciju no vietējiem produktiem mums ir svarīgi rūpēties par Latvijas dabu. Šobrīd vienlaikus notiek vērienīga “zaļā” modernizācija un kopā ar to arī zīmola maiņa. Mēs vēlamies pastāstīt mūsu produktu cienītājiem, ka, izvēloties “Dimdiņi”, viņi izvēlas ne tikai nevainojamu un modernu garšu, bet arī videi drošu pārtikas ražotāju,” piebilst uzņēmuma vadītājs.
2023. gadā “Dimdiņi” uzstādīja saules paneļus, kā arī jaunas, Skandināvijā izstrādātas tehnoloģijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, tādējādi samazinot ietekmi uz vidi un veicinot zaļās enerģijas izmantošanu. Modernizācija vēl turpinās un tajā plānots ieguldīt vēl vismaz 2 000 000 eiro nākamajos divos gados.
Lasiet arī: Rail Baltica sāga: būvnieki vēlas, lai FM un citas ministrijas aktīvāk iesaistās finansējuma piesaistē
Lasiet arī: FOTO | Rīgas dome tuvākajos gados sola pārbūvēt un izbūvēt no jauna vairākus tiltus
Lasiet arī: Sešas zodiaka zīmes, kam līdz gada beigām iespējams kāpums pa karjeras trepēm