Foto iegūts no Facebook grupas Hokeja līdzjutēju grupa
Saskaņā ar IKT pakalpojumu sniedzēja Bite veikto aptauju, 44% Latvijas iedzīvotāju prognozē, ka mūsu hokeja izlase Pasaules čempionātā hokejā, kas šogad notiks Somijā, Helsinkos un Tamperē, iegūs 7. – 9. vietu.
Kopumā čempionātu plāno vērot 41% Latvijas hokeja līdzjutēju.
Ik gadu hokeja fani no visas Latvijas ar nepacietību gaida “hokeja pavasari”, lai sekotu līdzi Latvijas hokeja izlases spēlēm
Pasaules čempionāts sāksies šodien, 13.maijā.
Aptaujas laikā vaicāti, kuru vietu Pasaules čempionātā hokejā šogad izcīnīs Latvijas hokeja valstsvienība, 44% iedzīvotāju prognozē, ka tā būs 7. – 9. vieta. Savukārt 18% prognozē 10. – 11. vietu. Vēl 17% paredz, ka Latvijas izlasei tomēr izdosies iegūt 4. – 6. vietu. Bet vien 4% aptaujāto min, ka mūsu hokeja izlase pat varētu iekļūt pirmajā trijniekā, iegūstot 1. – 3. vietu. 5% skeptiskāko aptaujas dalībnieku norādījuši, ka izlase iegūs 12. vai zemāku vietu.
Kopumā šogad 41% iedzīvotāju atzinuši, ka sekos līdzi Pasaules čempionātam hokejā. Katrs ceturtais jeb 24% norāda, ka vēros tieši Latvijas izlases spēles, bet 17% skatīsies gan mūsu valstsvienības, gan citu valstu hokeja izlašu spēles. Tikmēr 19% aptaujāto vēl bija grūti pateikt, vai viņi šogad sekos līdzi Pasaules čempionātam hokejā. 41% atzinuši, ka šogad šim notikumam nesekos līdzi.
“Lai gan šogad komandā vairs nav tādu hokeja līdzjutēju iemīļotu spēlētāju kā Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš, kuri iepriekš paziņoja par karjeras beigām, jau pārbaudes spēlēs ir redzams, ka mūsu komanda ir apņēmības pilna cīnīties. Izlasē ir arī daudz jaunu spēlētāju, tāpēc šis čempionāts būs viņu iespēja parādīt sevi,” saka Roberts Pļāvējs, Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs.
Latvijas hokeja izlase pirmo spēli aizvadīs 13.maijā, un tās pretiniece būs ASV, kam sekos spēles pret Somiju, Norvēģiju, Čehiju, Baltkrieviju, Lielbritāniju un Zviedriju.
Latvijas komanda IIHF rangā šobrīd ierindojas 10. vietā un spēlē elites divīzijā.
*Aptauju 2022.gada maijā veica IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite”, sadarbojoties ar mediju aģentūru “Carat”. Tajā piedalījās vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotāju.