Latvijas nacionālā aviokompānija “airBaltic” sākusi izmantot jaunu inovāciju – sociālā tīkla “Facebook” dinamiskās ceļojumu reklāmas (Facebook Dynamic Ads for Travel), aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmumā.
Kompānijas pārstāvji to raksturo kā jaunu un modernu veidu komunikācijai ar klientiem par “airBaltic” produktiem un pakalpojumiem digitālajās platformās
“Izmantojot “airBaltic” datus un “Facebook” pakalpojumus, mēs tagad spējam būt daudz noderīgāki mūsu klientiem, palīdzot viņiem atrast piemērotākos galamērķus un reisu piedāvājumus. Klientu apkalpošanas nākotne reisu iegādē un šī procesa padarīšana par vienkāršu un iedvesmojošu pieredzi ir “airBaltic” galvenais mērķis visos digitālajos kanālos, turklāt pavisam drīz ir gaidāmas dažas jaunas iniciatīvas,” pauda uzņēmuma vecākais viceprezidents e-komercijas, tirdzniecības un mārketinga lietās Jouni Oksanens.
“airBaltic” nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. Uzņēmums arī piedāvā tiešos lidojumus no Tallinas un Viļņas.
Attēls: facebook/business