Šonedēļ pasauli ir pārņēmusi Parīzes modes nedēļa, kas vienkopus pulcē pasaules lielākās šovbiznesa zvaigznes. Tāpēc, katrs no modes zīmoliem cenšas atrast pēc iespējas populārāku modeli, kam skatē atvēlēts būt par zīmola vadošo seju. Modes aksesuāru zīmols “Berluti” par savu reklāmas seju izvēlējās latviešu modeli Jāni Ancenu.
Milānas un Parīzes modes nedēļas iezīmē jaunākās aktualitātes modes namu kolekcijās. Kā jau ierasts, Parīzes modes nedēļa jau atkal pārsteidz ar šovbiznesa zvaigžņu plejādi gan skatītāju zālē, gan uz mēles. Parīzes un Milānas modes nedēļās uz podesta kāpa arī vairāki modeļi no Latvijas. Tiesa, priviliģētākā stāvoklī Parīze, modes zīmola “Berluti” skatē defilēja ogrēnietis Jānis Ancens. Kaut gan skates atklāšana un noslēgšana tika uzticēta citiem modeļiem – tieši Ancens ir tas modelis, kas šogad izvēlēts par viņu reklāmas seju. Zīmola oficiālajos kontos sociālajos tīklos no skates redzams tieši Ancena defilē.
https://www.instagram.com/p/BeO7q-5nPeg/?taken-by=janisancens
Jāatgādina, ka ar vīriešu kurpju un aksesuāru zīmolu “Berluti” ogrēnietis sadarbojās jau otro reizi un 2016.gada Parīzes modes nedēļā viņš jau defilēja šī zīmola apavos.
Foto: instagram.com