Domenico Dolce un Stefano Gabbana radījuši teju vai modes vislielāko auditoriju. Modes skatē piedalījās 140 cilvēki ar dažādām formām, vecumiem, etnisko piederību. Katrs no šiem cilvēkiem sev izvēlējas tērpus un vairāku dienu garumā tos kombinēja ar ideālajiem aksesuāriem.
“Cilvēka raksturs mums ir ārkārtīgi svarīgs,” stāsta Stefano Gabbana. “Mums šāda pieeja ir jau kopš pirmās modes skates 20. gadsimta 80. gadu vidū. Visa pamatā ir tas, ka mēs pieņemam to, kādi esam. Tas arī viss!”
Skaidrs, ka neviens dizainers nespētu, ko šādu pavilkt, ja koncentrētos vien uz korporatīvo stratēģiju. Jāteic, dizaineri ir ārkārtīgi gudri uzņēmēji. Un skaidrs ir viens – šis šovs bija iespējams tikai tādēļ, ka tas bija balstīts uz cilvēku attiecībām, sapratni.
Kolekcijā tie atspoguļots Itālijas sabiedriskums – ēdiens, jautrība, dejas un etniskais respekts pret māti. Domenico Dolce galvenā vērtība ir radīt tērpu, kas tā nēsātājam liks justies fantastiski. Šie faktori – attiecības un atmiņas – sadarbojas kopā, lai padarītu šos tērpu pircējus relaksētus un apmierinātus.
Tāpat liela uzmanība pievērsta mūsdienu jaunatnei, kura jau labu laiku redzama uz mēles, demonstrējot ready-to-wear kolekcijas.
Runājot par apģērbu, jāteic, ka Dolce & Gabbana piemīt kaut kas tāds, kas liek justies kā mājās, kā vietā, kur esi gaidīts un mīlēts!