Kriss Mosiers (Chris Mosier) cer, ka ar šīs reklāmas palīdzību viņš spēs iedvesmot arī citus.

Vakar olimpisko spēļu NBC tiešraides laikā Nike rādīja savu jauno reklāmas kampaņu “Unlimited Courage“, kur galvenajā lomā ir sportists Kriss Mosiers – pirmais zināmais transseksuālais atlēts, kurš izcīnījis vietu ASV nacionālajā vīriešu izlasē. Šī ir arī pirmā reize, kad Nike reklāmas kampaņā redzams transseksuāls atlēts, un pirmā reize, kad Nike sponsorē šāda veida sportistu.

“Šis ir liels solis uz priekšu, kad kāda liela kompānija, kurai ir ietekme un tāds mantojums, atbalsta transseksuālu atlētu,” stāsta Mosiers.

“Uzskatu, ka šis ir jauns pagrieziena punkts, kas noteikti spēs ietekmēt ne vienu vien jaunu atlētu visā pasaulē,” cer Mosiers.

Šī ir tikai pirmā no trīs reklāmām, kurās redzams, kā atlēti sevi piespiež cīnīties un iet uz saviem mērķiem. Jaunā Nike reklāmas kampaņa būs redzama olimpisko spēļu raidlaikos.

Mosieram ir 35 gadi, dzīvo Ņujorkā, viņš nebija mājās, kad pirmo reizi tika pārraidīta reklāma. Taču sportists skaidri saprata, ka reklāma jau ir apritē, jo viņa telefons esot uzkarsis no nepārtrauktajiem zvaniem un īsziņām. Vien divu stundu laikā telefons esot bijis pārpildīts ar simtiem īsziņu ar domu, ka viņa reklāma esot nozīmējusi ļoti daudz, ka tā iedvesmojusi.

Reklāma ir tikai 30 sekunžu gara, taču tās uzņemšanai bija nepieciešamas divas dienas. Kad Mosiers ieradies filmēšanas laukumā, tur esot bijis pilns ar treileriem, kravas automašīnām un neskaitāmām teltīm. Sākumā šķitis, ka notiek kādas citas reklāmas filmēšana, tomēr pēc tam sapratis, ka tas viss esot tieši kampaņas video materiāla filmēšanai.

“Šis ir kaut kas tāds, par ko sapņoju jau no bērnības, spēlējot pagalmā basketbolu un domājot par Nike reklāmām,” stāsta Mosiers. “Šis patiesi ir mana bērnībās sapņa piepildījums!”

 

Saistītās tēmas: KampaņaNikeReklāmatransseksuāls atlēts

youtube icon
Abonēt youtube