Neskatoties uz mainīgajiem laikapstākļiem šovasar, vadošā restorānu ķēde “McDonald’s” pieredzēja augstu pieprasījumu pēc atsvaidzinošajiem saldējuma desertiem, kopējam tirdzniecības apjomam Latvijā laika periodā no šā gada maija līdz augustam sasniedzot 40 858 kilogramus. Šajā sezonā iecienīto McDonald’s klasisko piedāvājumu papildināja jaunas saldējuma garšas ar Latvijas zīmola “Pūre” ražotajām augļu un ogu mērcēm.

Atklājot 2016. gada vasaras sezonu, “McDonald’s” un “Pūre” paplašināja savu sadarbību, ieviešot jaunu garšu kombināciju “McDonald’s” saldējuma desertiem. Šobrīd “Pūre” ražo ķiršu-šokolādes un aprikožu-cidoniju mērces “McDonald’s” saldējumiem un ķiršu mērci piena kokteiļiem.

“Esam priecīgi paplašināt mūsu sadarbību ar SIA “Puratos Latvia” un bagātināt mūsu ēdienkarti ar jaunām aizraujošām garšām ar vietēju noskaņu. Tirdzniecības apjoma rezultāti liecina, ka mūsu viesi ir atzinīgi novērtējuši jauno piedāvājumu. Mūsu mērķis ir ne tikai piedāvāt augstākās kvalitātes produktus, bet arī pielāgot savu piedāvājumu vietējām tendencēm, vēlmēm un augošajam pieprasījumam pēc dažādības, un mēs esam priecīgi par vēl vienu vietējo partneri, kas palīdz mums sasniegt šo mērķi. “McDonald’s” ir atvērts sadarbībai ar Latvijas uzņēmumiem, taču ikvienam, kurš vēlas spert šo soli, ir jāatbilst mūsu augstajiem kvalitātes standartiem,” norāda “McDonald’s” izpilddirektors Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis.

“Mēs augstu vērtējam sadarbību ar “McDonald’s“, kopīgiem spēkiem veidojot jaunus un tirgū pieprasītus produktus. Patērētāju tirgus prasības Baltijas valstīs ir ļoti dinamiskas. Veiksmīgiem pārtikas ražošanas un tirdzniecības uzņēmumiem, balstoties uz tirgus pētījumiem, ir regulāri jāpiedāvā jauni produktu risinājumi, kas atbilst tā brīža pieprasījumam. Rezultāti apliecina, ka šīs sadarbības sākums ir bijis ļoti veiksmīgs, un mēs esam pārliecināti, ka arī turpmāk mums būs iespēja kopīgi radīt augstākās kvalitātes produkciju, ko atzinīgi novērtē patērētāji visā Baltijā,” skaidro “Puratos Latvia” ģenerāldirektors Aigars Balodis.

Saldējumi ir viens no pieprasītākajiem “McDonald’s” saldajiem ēdieniem. Šovasar populārākais “McDonald’s” saldējums Latvijā ir “McFlurry” – katru mēnesi tiek pārdoti gandrīz 40 000 porciju. Trīs pieprasītākās garšas ir Milka Oreo, Milka Daim un ķiršu-šokolādes, ko ražo Latvijas zīmols “Pūre”. Vislielākais pieprasījums pēc atvēsinošiem desertiem šogad bija maijā, kad vidējā gaisa temperatūra bija visaugstākā.

Informācija: BNS

Foto: Pixabay.com

Saistītās tēmas: 40 tonnasMakdonaldssaldējums

youtube icon
Abonēt youtube