Nav noslēpums, ka sabiedriskā transporta biļešu cenas Latvijas galvaspilsētā pēdējo gadu laikā ir visai krasi augušas, kas neapmierina Rīgas iedzīvotājus.

Arī kāds sociālo tīklu lietotājs dalījās savās pārdomās par, viņaprāt, netaisnīgo cenu politiku Latvijas sabiedriskajos transportos: “Nu un, ka citās Latvijas pilsētās sabiedriskais transports ir krietni lētāks nekā Rīgā. Nu un, ka tur tas ir aprīkots ar GPS un pasažieri var uzzināt, pēc cik ilga laikai tas piebrauks, nu un?! Bet vai tais pilsētās ST uzņēmumiem ir savi tenisa korti? Nav! Bet Rīgas satiksmei ir, turklāt Mežaparkā! Vai šo pilsētu ST uzņēmumiem ir ilgadējs vadītājs ar 900 m2 plašu lepnu savrupmāju? Rīgas satiksmei ir! Vai šiem uzņēmumiem tāpat kā RS ir uzpūstas valdes, kurās politiķiem pietuvinātie katru mēnesi algās saņem tūkstošus tikai par to, ka skaitās valdē? Diez vai.”

Domājat, ka tas viss ir lēti? Kādam taču par to ir jāmaksā! Jā, sanāk diemžēl, ka mums, gan tiem, kas brauc un maksā par biļeti, gan tiem, kas nebrauc, bet tik un tā subsidē.
Diemžēl nav iespējams augstāk minēto pamatot ar cipariem, jo mēs maksājam arī par juristiem, dārgiem juristiem, kurus algo, lai neļautu nevienam iepazīties ar to, kā tiek izlietota RS un dotāciju nauda.

Zemāk redzamajā attēlā skaidri redzams, cik krasa atšķirība novērojama starp Latvijas lielāko pilsētu sabiedriskā transporta izmaksām. Kamēr Daugavpilī cena par vienu braucienu ir tikai 43 centi, tikmēr Rīgas iedzīvotāji par vienu braucienu maksā teju 3 reizes vairāk.

 

Saistītās tēmas: CenasLatvijaSatiksme

youtube icon
Abonēt youtube